۰ نفر

گزارش هفتگی بازار خودرو؛

قیمت خودرو در هفته پایانی مهر / از افزایش ۵ میلیونی قیمت کوییک تا رسیدن قیمت پژو ۲۰۷ به ۶۰۰ میلیون

۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 675315
قیمت خودرو در هفته پایانی مهر / از افزایش ۵ میلیونی قیمت کوییک تا رسیدن قیمت پژو ۲۰۷ به ۶۰۰ میلیون

گفتن از رکود بازار خودرو دیگر تکراری شده و این رکود ماه هاست بر بازار خودرو به خصوص در سال جاری حاکم بوده است. در این هفته با وجود اینکه قیمت ها همانند هفته گذشته افزایش عجیب و غریبی نداشت، اما قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و چند خودروی دیگر افزایشی بود.

به گزارش سرویس خودرو اقتصاد آنلاین ؛‌ در حالی که هفته گذشته با جهش قیمت ارز و و همچنین تداوم بلاتکلیفی واردات خودرو موج افزایش قیمت شدیدی در بازار شروع شده بود، این هفته افزایش قیمت اندکی تعدیل شد. با وجود تعدیل موج افزایش قیمت ها کارشناسان بازار خودرو بر این باورند که روند افزایش قیمت ها هرچند خفیف‌تر ادامه دار خواهد بود.

قیمت ایران خودرو 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در هفته گذشته در موج افزایش قیمت ها وارد کانال ۳۰۰ میلیون تومان شد این هفته نیز در حالی که موج افزایش قیمت ها اندکی تعدیل شده بود، ۵ میلیون تومان افزایش به ثبت رساند و در نتیجه این افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز شرایط مشابهی با قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تجربه می کند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در این هفته با افزایش ۴ میلیون تومانی به ۳۷۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما در این هفته رکورددار افزایش قیمت بود. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۶۰۰ میلیون تومان رسید. 

قیمت گروه محصولات تارا نیز در این هفته افزایش داشت. قیمت تارا دستی با ۵ میلیون افزایش به ۴۴۰ میلیون تومان رسید و نسخه اتوماتیک همه ۵ میلیون تومان افزایش به ثبت رساند و وارد کانال ۶۰۰ میلیون تومان شد. قیمت تارا اتوماتیک در بازار این هفته ۶۰۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت کوییک معمولی در این هفته با ثبت افزایش ۳ میلیون تومانی به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

قیمت کوییک R هم در این هفته با ثبت افزایش ۵ میلیون تومانی از قیمت ۲۱۲ میلیون تومان هفته گذشته ۲۱۷ میلیون تومان رسید.

قیمت سایپا