۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار خودرو؛

قیمت خودرو چهارشنبه ۲۷ مهر / قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۳۱۰ میلیون رسید

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۹:۱۰
کد خبر: 674934
قیمت خودرو چهارشنبه ۲۷ مهر / قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۳۱۰ میلیون رسید

به عقیده معامله گران بازار خودرو وضعیت نامشخص بازار و قیمت ها تقریبا تمامی خریداران را مردد کرده و بسیاری از آن ها ترجیح می دهند تا مشخص شدن تکلیف این بازار راکد و آشفته از خرید خودرو دست بکشند. در روزی که همانند بسیاری از روزهای اخیر بازار خودرو شرایط راکد و سردی تجربه می کند قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مجددا افزایشی شد. در گروه سایپا نیز قیمت کوییک افزایش داشت.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ با اینکه قیمت ها در بازار خودرو ثبات نسبی را تجربه می کنند برخی از مدل خودروهای داخلی همچنان به صورت نوبتی افزایش قیمت به ثبت می رسانند. این تغییرات جزئی قیمت درحالیست که با توجه به اخبار منفی بین المللی و داخلی، بسیاری از کارشناسان انتظار دارند در صورت تداوم این روند شاهد افزایش بیشتر قیمت ها خواهیم بود.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که از ابتدای سال و در اولین موج افزایش قیمت ها نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرد در آخرین موج افزایشی هم با افزایش ۹ میلیون تومانی در مجموع مواجه شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با یک میلیون تومان افزایش همراه بود تا به ۳۱۰ میلیون تومان برسد.

قیمت تارا دنده ای که برخلاف قیمت تارا اتوماتیک نسبتا روند با ثباتی را طی هفته های اخیر تجربه می کند با افزایش ۵ میلیون تومانی همراه شد. قیمت تارا دنده ای با ۵ میلیون تومان افزایش به ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما بدون تغییر ۶۰۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت سمند EF7 نیز که در بحبوحه افزایش قیمت ها کاهش ۴ میلیونی به ثبت رسانده بود بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت تیبا هاچبک بدون تغییر بود و با ثبات نسبی در هفته های گذشته ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد.

قیمت ساینا هم تغییری نداشت. قیمت ساینا در بازار با این روند نسبتا ثابت و افزایش ۱ میلیون تومانی در هفته گذشته ۲۰۵ میلیون به ثبت رسید.

قیمت کوییک معمولی اما افزایشی بود. قیمت کوییک معمولی با این افزایش ۳ میلیون تومانی به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

قیمت سایپا