۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار خودرو؛

قیمت خودرو سه شنبه ۲۶ مهر / فعلاً خبری از کاهش قیمت نیست

۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۷:۴۵
کد خبر: 674739
قیمت خودرو سه شنبه ۲۶ مهر / فعلاً خبری از کاهش قیمت نیست

پس از آنکه در روزهای ابتدایی هفته شاهد افزایش قیمت اغلب مدل‌های پرتقاضای خودرو بودیم، حالا دوباره به نظر می‌رسد که فعلا قیمت‌ها ثابت شده‌اند و منتظر اتفاقات پیش‌رو هستند. با این وجود نگاهی به متغیرهای اثرگذار بازار خودرو نشان می‌دهد که شاید حتی با وجود کاهش محسوس حجم معاملات و عمیق‌تر شدن رکود نباید انتظار کاهش قیمت‌ها را کشید. قیمت دلار دوباره به بالای ۳۳هزار تومان رسیده است و آنگونه که از صحبت‌های مسئولان برمی‌آید، فعلاً فعلا تکلیف واردات هم مشخص نیست. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد خودروهای وارداتی تا آذر ماه به کشور می‌رسند.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ طوفان افزایش قیمت ها در بازار که هفته گذشته قیمت ها را در نوردید و بسیاری از خودروها به خصوص محصولات گروه ایران خودرو را با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه کرد به نظر متوقف شده است. از ابتدای هفته با توقف موج افزایشی تنها تعداد معدودی خودرو افزایش قیمت به ثبت رساندند و درجریان معاملات امروز هیچ خودرویی تغییر قیمت نداشت.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بدون تغییر قیمت ۳۰۹ میلیون تومان معامله شد و تا به اینجای کار در این هفته ۴ میلیون افزایش به ثبت رسانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده بود، امروز بدون تغییر قیمت ماند. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما بدون تغییر ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت دنا اتوماتیک توربو هم بدون تغییر قیمت بود و همان ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت تارا اتوماتیک هم بدون تغییر قیمت باقی ماند. قیمت تارا اتوماتیک با این ثبات در بازار امروز ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ همانند قیمت پراید ۱۳۱ این روزها تغییری به ثبت نمی رساند. قیمت پراید ۱۱۱، ۲۰۴ میلیون و قیمت پراید ۱۳۱، ۱۸۴ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت کوییک R پس از افزایش ۳ میلیون تومانی روز گذشته  بدون تغییر قیمت به معاملات بازار ادامه داد. با این ثبات قیمت، قیمت کوییک R در بازار ۲۱۷ میلیون تومانی ماند.

قیمت سایپا