۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار خودرو؛

قیمت خودرو دوشنبه ۲۵ مهر / افزایش ۴ میلیونی قیمت پژو ۲۰۶

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۸:۱۴
کد خبر: 674457
قیمت خودرو دوشنبه ۲۵ مهر / افزایش ۴ میلیونی قیمت پژو ۲۰۶

رکود بازار خودرو در کنار افزایش جزئی قیمت ها ادامه دارد. درحالی به گفته بسیاری از فعالان بازار حجم معاملات به صفر رسیده که برخی از مدل خودروها همچنان شاهد تغییر قیمت هستند. فعالان بازار خودرو دلیل این تغییرات را معاملات انگشت شمار بازار خودرو می دانند و تغییر قیمت ها را به هیچ عنوان نشانه شکست رکود چند ماهه بازار نمی دانند. امروز هم نوبت افزایش قیمت به پژو ۲۰۶ رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۴ میلیون افزایش به ۳۰۹ میلیون تومان رسید و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با همین میزان افزایش ۳۷۴ میلیون تومانی شد.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ قیمت ها در بازار خودرو پس از افزایش مداوم در هفته گذشته این روزها افزایش های جزئی به ثبت می رساند و خودروهای محبوب بازار به نوبت افزایش قیمت به ثبت می رسانند. به نظر می رسد بازار خودرو پس از شوک هفته گذشته منتظر رسیدن اخبار برجام و واردات خودرو مانده و باید دید چه سرنوشتی در انتظار قیمت ها خواهد بود.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۴ میلیون تومانی همراه بود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با این افزایش به ۳۰۹ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم مانند قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۴ میلیونی به ۳۷۴ میلیون تومان رسید

قیمت پژو پارس LX بدون تغییر بود و همان ۳۸۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تارا اتوماتیک با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۰۰ میلیون تومان رسید. قیمت تارا اتوماتیک که از هفته گذشته روند صعودی به خود گرفته بود امروز با این افزایش وارد کانال ۶۰۰ میلیون تومانی شد.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت تیبا هاچبک که مدت زیادی است تغییر نداشته در ادامه روند با ثبات خود قیمت تیبا هاچبک همان ۲۰۳ میلیون تومان باقی ماند.

قیمت ساینا هم بدون تغییر ۲۰۵ میلیون تومانی ماند.

قیمت کوییک R با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۲۱۷ میلیون تومان رسید و روند افزایشی خود را تدوام بخشید.

قیمت سایپا