۰ نفر

گزارش اقتصادآنلاین از بازار خودرو؛

قیمت خودرو یکشنبه ۲۴ مهر / قیمت پژو ۲۰۷ به ۶۰۰ میلیون رسید

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۷:۵۰
کد خبر: 674207
قیمت خودرو یکشنبه ۲۴ مهر / قیمت پژو ۲۰۷ به ۶۰۰ میلیون رسید

بازار خودرو مدت هاست شرایط بی ثباتی را تجربه می کند و تغییر ناگهانی اخبار پیرامون برجام و واردات خودرو این بازار را بلاتکلیف تر از گذشته باقی گذاشته است. هفته گذشته بود که در پی تثبیت قیمت ارز در بالای کانال ۳۰هزار تومان و اخبار منفی پیرامون برجام و ایرادات مجلس شورای اسلامی به آئین نامه واردات خودرو موجی از افزایش ها در بازار خودرو آغاز شد. در ابتدای هفته پایانی مهر قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۶۰۰ میلیون تومان رسید و قیمت کوییکR هم به ۲۱۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ پس از شروع موج افزایش قیمت ها در هفته گذشته و در شرایطی که بسیاری از خودروها افزایش قیمت به ثبت می رساندند به نظر می رسد امروز خبری از این موج افزایشی در بازار خودرو نیست و تنها تعداد معدودی از خودروها در بازار شاهد تغییر قیمت بودند. با این توقف در روند افزایش قیمت ها باید منتظر ماند و دید آیا موج افازیشی قیمت ها ادامه دار خواهد بود یا خیر.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲ که هفته گذشته با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده بود، بدون تغییر قیمت بود و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ همان ۳۰۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با افزایش ۱۰ میلیون تومانی همراه بود. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با این افزایش به ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا اتوماتیک توربو هم که هفته گذشته با ثبت ۱۰ میلیون افزایش به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده بود، بدون تغییر بود.

قیمت تارا اتوماتیک هم که با افزایش ۱۵ میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در هفته گذشته بود هفته پایانی مهر را بدون تغییر آغاز کرد.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت ساینا که مدت هاست تنها تغییرات یک میلیون تومانی به ثبت می رساند و در موج اخیر افزایش ها نیز یک میلیون تومان گران شده بود، بدون تغییر باقی ماند.

قیمت کوییک R با افزایشی ۳ میلیون تومانی نسبت به آخر هفته گذشته به ۲۱۵ میلیون تومان رسید.

قیمت سایپا