۰ نفر

گزارش بازار خودرو؛

قیمت خودرو پنجشنبه ۲۱ مهر؛ آرامش پس از طوفان

۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴
کد خبر: 673730
قیمت خودرو پنجشنبه ۲۱ مهر؛ آرامش پس از طوفان

قیمت ها در بازار خودرو که از ابتدای هفته موجی افزایشی را آغاز کرده بودند، برای دومین روز متوالی بدون تغییر بودند و آخرین روز معاملات بازار هم بدون تغییر قیمت سپری شد. به نظر می رسد شوک قیمتی جهش نرخ ارز و اخبار منفی برجام در این هفته به پایان رسیده و افزایش های گاها چند ده میلیون تومانی در این هفته نیز حاصل همین شوک قیمتی بود.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ بازار خودرو که از ابتدای هفته شاهد افزایش قیمت متوالی و چند میلیون تومانی بود امروز هم مطابق روز گذشته با ثبات قیمتی کار خود را به پایان برد. قیمت ها که در ابتدای هفته با افزایش های متوالی سه روزه همراه بودند، دیروز و امروز آرامش نسبی تجربه کردند و باید منتظر ماند و دید هفته آینده افزایش قیمت ها از سرگرفته می شود یا خیر؟

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز هم مانند دیروز بدون تغییر بود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار ۳۰۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما که با ۱۰ میلیون افزایش از ابتدای هفته به ۴۱۵ میلیون تومان رسیده بود امروز بدون تغییر باقی ماند.

قیمت دنا معمولی هم امروز بدون تغییر بود. قیمت دنا معمولی مانند دیروز ۴۰۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت رانا پانوراما امروز بدون تغییر ۳۴۵ میلیون تومانی باقی ماند.

ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ که در طول هفته با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده بود، امروز بدون تغییر همان ۲۰۴ میلیون تومان باقی ماند.

قیمت ساینا نیز در امروز همانند سایر خودروهای گروه سایپا بدون تغییر بود.

قیمت کوییک R هم امروز بدون تغییر بود. قیمت کوییک معمولی در نتیجه ثبات امروز و همچنین افزایش ۵ میلیون تومانی از ابتدای هفته به ۲۱۲ میلیون تومان رسیده است.

سایپا