۰ نفر

مدیر بازاریابی فردا موتورز اعلام کرد؛

زمان عرضه خودروی فردا M۴ / فروش محصولات در ساکانه یکپارچه فروش وزارت صمت

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷
کد خبر: 636957
زمان عرضه خودروی فردا M۴ / فروش محصولات در ساکانه یکپارچه فروش وزارت صمت

مدیر بازاریابی فردا موتورز با بیان اینکه فردا M4 خودروی جدید این خودروسازی به عنوان یک MPV در نمایشگاه خودرو رونمایی شد، اظهار کرد: البته خودروهای سواری تنها محصولات این گروه نیستند و محصولات فردا دیزل از دیگر تازه های فردا در رویداد خودرویی تهران بودند.

اقتصادآنلاین - سمانه برمخ شاد؛ محمدرضا آریان نژاد مدیر بازاریایی فردا موتورز در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره وقفه ایجاد شده در عرضه FMC 511 خاطرنشان کرد:این محصول هم اکنون در حال تولید در خط فردا موتورز است و به زودی با خبرهایی تازه برای عرصه آن در خدمت مشتریان عزیز خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره شرایط فروش محصولات فردا موتورز اظهار کرد: ما هم مانند دیگر خودروساران تابع قوانین وزارت صمت هستیم و بلافاصله پس از تعیین تکلیف وضعیت فروش طرح های جدید عرضه محصولاتمان آغاز خواهد شد.

آریان نژاد درخصوص خودرو FMC M4، محصولی که در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، تصریح کرد: به دلیل تمایل ما برای رونمایی خودرو جدید در حضور مخاطبان صنعت خودرو در نمایشگاه ما برنامه رونمایی را انجام دادیم و شرایط فروش این محصول در 6 ماه آتی آغاز خواهد شد.

مدیربازاریابی فرداموتورز درباره معرفی MPV در بازاری که تاکنون استقبالی از این نوع محصول نداشته گفت:

با مطالعاتی که صورت گرفت و با توجه به نیاز جامعه به خودروهایی با فضای مناسب و بالاخص که این خودرو در رده محصولات لوکس قرار دارد و با توجه به آپشن های مناسب این خودرو، حتما استقبال خوبی از M4 خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز عرضه لودر، کامیونت و کامیون با برند فردا در حوزه سنگین خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز بازار و سابقه شرکت مادر در حوزه ماشین آلات سنگین، بر آن شدیم تا به عرضه محصولات با برند فردا در این حوزه بپردازیم و در حال حاضر با اینکه زمان زیادی از عمر فردا دیزل نگذشته گ ولی محصولات عرضه شده این برند با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و در این عرصه نیز به زودی شاهد گسترش فعالیت های گروه صنعتی فردا خواهیم بود.