۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

نتایج قرعه کشی پیش فروش ۶ خودروی سایپا + لینک و جزییات

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبر: 612756
نتایج قرعه کشی پیش فروش ۶ خودروی سایپا + لینک و جزییات

قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یک‌ساله ۶ محصول سایپا در هفته اول اسفند ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در ساعت ۲۰ امشب منتشر می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سایپا ۱۱۵ هزار و ۳۴۱ نفر شرکت کردند که ۹۹ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۳۵ هزار و ۷۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۷۱ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۷ هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۵ هزار دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار  و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۱۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه ساینا.اس و هزار و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ امروز -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی به نشانی saipa.iranecar.com منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح پیش فروش یک ساله، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.