۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تیبا در آستانه ۱۸۰میلیونی شدن (جدول)

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲
کد خبر: 594811
تیبا در آستانه ۱۸۰میلیونی شدن (جدول)

قیمت محصولات سایپا در روز پنج شنبه نهم دی ماه۱۴۰۰ تقریبا ثابت مانده و نوسانات چندانی در نمودار قیمت تیبا و همچنین قیمت ساینا یا کوییک دیده نمی‌شود. این ثبات شکننده قیمت‌ها را می‌توان به آرامش نسبی بازار ارز و برخی برنامه های وزارت صمت در حوزه خودرو نسبت داد. در این مطلب قیمت روز محصولات سایپا شامل پراید، تیبا ، ساینا و کوییک را به آگاهی شما خواهیم رساند.

اقتصادآنلاین- محسن بهرامی؛ قیمت محصولات سایپا طی هفته اخیر روند صعودی شدیدی به خود نگرفته و تا حدی تثبیت شده است. البته در این بین تنها یکی از اعضای خانواده تیبا یعنی تیبا هاچبک ex مدل ۱۴۰۰ طی روز پنج شنبه نهم دی ماه ۱۴۰۰ بیش از یک درصد رشد قیمت داشته و ارزش آن معادل ۱۸۵ میلیون تومان گزارش شده است. 

در حال حاضر قیمت پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ در رقم ۱۸۶ میلیون تومان تثبیت شده و قیمت تیبا صندوقدار sx بنزینی مدل ۱۴۰۰ نیز برابر ۱۷۹ میلیون تومان است که رشد یا نزولی را نسبت به روز گذشته نشان نمی‌دهد. قیمت ساینا EX ۱۴۰۰ در رقم ۱۹۱ میلیون تومان فعلا تثبیت شده و نسخه پلاس این خودرو هم قیمت ۲۱۱ میلیون را حفظ کرده است. کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز به عنوان گرانترین محصول اقتصادی سایپا در مرز ۲۸۲ میلیون تومان متوقف شده و همچون سایر هم‌قطاران خود منتظر ارتعاشات بازار ارز و سیاست‌های کلان اقتصادی است تا روند نزولی یا صعودی آتی خود را کلید بزند.

در جدول زیر قیمت محصولات سایپا اعم از قیمت پراید، قیمت ساینا ، قیمت تیبا و قیمت کوییک را در روز پنج شنبه نهم دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما رسانده‌ایم. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط بازار، احتمال بروز تغییرات در ارقام مندرج در جدول زیر وجود خواهد داشت.

قیمت روز محصولات سایپا (نهم دی ۱۴۰۰)

نوع خودرو

سال ساخت

کارکرد

قیمت (تومان)

پراید ۱۱۱ هاچبک SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۸۶ میلیون

پراید ۱۳۱SE

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۱۶۷ میلیون

تیبا هاچبک EX (رینگ فولادی)

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۵ میلیون

تیبا هاچبک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۸ میلیون

تیبا صندوقدار SX بنزینی

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۷۹ میلیون

تیبا صندوقدار پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۸۷ میلیون

ساینا EX دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۱ میلیون

ساینا پلاس دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۱۱ میلیون

ساینا S دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

 ۲۰۵ میلیون

کوییک اتوماتیک پلاس

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۸۲ میلیون

کوییک دنده ای

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۱۹۷ میلیون

کوییک دنده ای R

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۰۴ میلیون

منبع قیمت: باما