۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

با ۱۴۰ میلیون « تارا » ایران خودرو بخرید +جزییات

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰
کد خبر: 563637
با ۱۴۰ میلیون « تارا » ایران خودرو بخرید +جزییات

طرح پیش فروش محصول تارا از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود. موعد تحویل محصول از ۸ تا ۱۲ ماه آینده پیش بینی شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محصول جدید شرکت ایران خودرو که در بدو ورود، مورد استقبال بازار قرار گرفته در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۱ زمان تحویل خودروهای ثبت نامی اعلام شده و به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ های نقره‌ای، خاکستری، مشکی آبنوس،‌ آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است. ایران خودرو وعده داده که در آینده نزدیک، رنگ‌های خاص سفارشی نیز به طیف رنگ‌های محصول تارا افزوده خواهد شد.

ثبت نام ایران خودرو

تارا خودرویی خانوادگی، ایمن، مناسب برای تردد در شهر و سفرهای جاده ای، دارای استانداردهای ایمنی و رفاهی مدرن بوده و در ابتدای ورود به بازار با استقبال بالای مشتریان روبرو شده است.

گفتنی است، در طرح پیش فروش تارا، متقاضیان نهایی که پس از قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه مشخص خواهند شد، با پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.