۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام خودرو ( چری تیگو ۷ مدیران خودرو )

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبر: 563626
ثبت نام خودرو ( چری تیگو ۷ مدیران خودرو )

شرکت مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولات خود با مدل ۱۴۰۰ ، چری تیگو ۷ IE را جهت عرضه نقدی به قیمت ۹۹۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان در لیست فروش قرار داده است. در این راستا مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ مذکور چری تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ را نهایتا ظرف مدت ۳۰ روز کاری تحویل بگیرند.

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو ( ثبت نام چری تیگو ۷ )

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی چری تیگو ۷ IE را نیز برای مشتریان با توان مالی کمتر در نظر گرفته است. در این راستا ابتدا متقاضی باید مبلغ ۴۹۵ میلیون و 856 هزار و ۵۰۰ تومان را به عنوان پیش‌پرداخت منعطف به حساب شرکت واریز کند و جهت پرداخت مابقی مبلغ از تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد سالانه و مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه استفاده کنند. ناگفته نماند که در این طرح فروش محصولات مدیران خودرو، چری تیگو ۷ با دو سال سرویس اولیه رایگان و ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به فروش خواهد رسید.

 چری تیگو ۷

مشخصات فنی چری تیگو ۷

چری تیگو ۷ یک کراس اوور کامپکت تقریبا مدرن و تا حدودی لوکس است که از پاییز ۹۶ مهمان جاده‌های ایران شد. این خودرو در ابتدا با تیپ اکسلنت به بازار ما راه یافت اما مدیران خودرو در سال ۹۷ نسخه به‌روزرسانی شده این محصول را با نام چری تیگو ۷ ie در اختیار مشتریان خود قرار دارد که از نظر ظاهری تغییر چندانی نسبت به مدل قبلی نداشت اما در کابین آن تحولاتی رخ داده و برخی امکانات بیشتر به این شاسی بلند شهری چینی اضافه شده بود.

چری تیگو ۷ در ناحیه دماغه خود یک موتور جمع‌وجور ۱.۵ لیتری توربوشارژ را پنهان کرده و قدرتی برابر با ۱۴۷ اسب بخار به‌علاوه ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور از دل آن بیرون می‌کشد. همچنین یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه واسطه انتقال نیرو از موتور به چرخ‌های جلو شده است. استفاده از یک چنین پیشرانه و گیربکسی باعث می‌شود تا چری تیگو ۷ IE بتواند ظرف مدت زمان حدود ۱۰.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و نهایتا تا ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت پیش برود. میانگین مصرف سوخت تیگو ۷ نیز در سیکل ترکیبی معادل ۶.۷ لیتر در ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت ارزیابی می‌شود.

در بخش آپشن ها و امکانات رفاهی هم باید بدانید که مواردی به شرح زیر در لیست تجهیزات این خودرو حضور دارد: کروز کنترل، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل توقف در سربالایی، حسگر باران، پایشگر فشار باد تایرها، کنترل سرعت در سرازیری، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، حسگرهای پارک، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه‌های هوا، تهویه اتوماتیک دوگانه، ورود بدون کلید، صندلی برقی راننده، سقف پانوراما، سانروف، آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرمکن و...