۰ نفر

شرایط فروش ام وی ام x33s اسپرت اتوماتیک نیوفیس

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵
کد خبر: 561477
شرایط فروش ام وی ام x33s اسپرت اتوماتیک نیوفیس

آخرین شرایط فروش ام وی ام x33s اسپرت اتوماتیک نیوفیس مدل ۱۴۰۰ از سوی مدیران خودرو به نحوی تنظیم شده تا مشتریان قادر باشند به صورت نقدی یا اقساطی این خودرو را خریداری کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر این اساس متقاضیان کراس اوور جمع‌وجور مدیران خودرو می‌توانند مبلغ ۵۹۹ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان را بابت خرید نقدی این محصول به حساب شرکت واریز کنند و نهایتا ظرف مدت ۳۰ روز کاری، اتومبیل خود را با گارانتی سه ساله و سرویس اولیه رایگان تحویل بگیرند.

 اما افرادی که قصد خرید اقساطی x33s فیس لیفت را دارند، لازم است مبلغ ۲۹۹ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان را به عنوان پیش‌پرداخت منعطف به حساب شرکت واریز کنند؛ سپس تا حداکثر ۵۰ درصد بهای خودرو را به صورت تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد سالانه و مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه بپردازند.

لازم به ذکر است که قیمت ام وی ام x33s اسپرت اتوماتیک نیوفیس مدل ۱۴۰۰ هم‌اکنون در بازار حدود ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده و مدل ۹۹ این خودرو نیز از قیمتی معادل ۵۴۵ میلیون تومان برخوردار است.

معرفی ام وی ام x33s اسپرت اتوماتیک

ام وی ام x33s اسپرت اتوماتیک در واقع سومین فیس‌لیفت نسل اول این کراس اوور جمع و جور کمپانی چری به حساب می‌آید و از سال ۹۹ با فاصله کمی از عرضه جهانی، به بازار ما نیز ارایه شده است. از لحاظ فرم و استایل کلی بدنه تحول زیادی در ایکس۳۳ جدید مشاهده نمی‌شود اما طرح چهره تا حد زیادی تغییر کرده و به ویژه جلوپنجره، سپر و مه شکن‌ها نمایی جدید به خود گرفته است و فرمی تقریبا مجلل‌تر به سبک مدل‌های جدید چری را به نمایش می‌گذارد.

پیشرانه این خودرو نسبت به قبل تغییر نکرده و همان موتور دو لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی به قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر، وظیفه تامین نیروی x33s اسپرت اتوماتیک فیس‌لیفت را بر عهده دارند. اما به جای جعبه دنده سی وی تی به‌کار رفته در مدل قبل، از یک گیربکس ۵ دنده اتوماتیک مجهز به مبدل گشتاور استفاده شده و در نتیجه می‌توان انتظار داشت که رانندگی با این خودرو چاشنی هیجان بیشتری را به کاربر ارائه دهد.

 شتاب صفر تا صد ایکس ۳۳ اس اسپرت اتوماتیک حدود ۱۴ ثانیه اندازه‌گیری شده و نهایت سرعت آن نیز برابر ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است ضمنا برای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر مسافت به طور متوسط حدود ۸.۴ لیتر سوخت توسط این شاسی‌بلند کوچک سوزانده خواهد شد. ام وی ام ایکس ۳۳ اس حدود ۱۴۲۰ کیلوگرم وزن دارد و باک سوخت آن نیز ۵۵ لیتر بنزین درون خود جای می‌دهد.

 رینگ‌های اسپرت ۱۷ اینچی، کروز کنترل، سیستم کنترل توقف در سربالایی، کنترل سرعت در سرپایینی، سامانه کنترل کشش و پایداری، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، سنسور پارک عقب، حسگر فشار باد تایر، ترمز کمکی، ترمز ABS وEBD ، اتولایت یا چراغ خودکار، چراغ روز یا دیلایت، مه شکن‌های جلو و عقب، فرمان برقی با دکمه‌های کنترل و روکش چرم، نمایشگر لمسی ۸ اینچی همراه با سیستم رهیاب، دوربین عقب، چهار اسپیکر با سیستم صوتی، پورتusb ، بلوتوث، میرورلینک، دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو، تهویه اتوماتیک، صندلی‌های جلو با تنظیم دستی، گرمکن صندلی جلو، پورت ۱۲ ولت، ایزوفیکس، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، سانروف، کیت اسپرت بدنه و شیشه دودی عقب از جمله مهم‌ترین آپشن‌های ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت اتوماتیک هستند.