۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آخرین ساعات فروش فوری ایران خودرو +جزئیات

۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبر: 511332
آخرین ساعات فروش فوری ایران خودرو +جزئیات

پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده ایران خودرو، به آخرین روز خود در سال جاری رسید.

* از 16 اسفند ماه 1399 طرح جدیدی برای ثبت نام ایران خودرو اعلام نشده است

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در چهاردهمین مرحله از فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، ایران‌خودرو، محصول وانت آریسان دوگانه‌ سوز را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۴۵ روزه به عرضه می رساند. همچنین، سومین مرحله از پیش ‌فروش خودرو تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک اجرا می‌شود؛ دو محصول دناپلاس توربواتوماتیک و وانت آریسان این گروه خودروسازی نیز در قالب چهاردهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو عرضه می‌شود.

خودرو

 

خودرو دناپلاس توربواتوماتیک در چهاردهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه به عرضه می رسد.

خودرو

سومین مرحله از پیش‌فروش خودرو "تارا" را در دو مدل دستی و اتوماتیک به اجرا درآمده است. قیمت هر دو نوع این خودرو، مطابق با زمان قیمت خودرو در روز تحویل خواهد بود.

میزان پیش‌پرداخت لازم برای برندگان این مرحله از پیش‌فروش تارا به تفکیک نوع گیربکس به شرح زیر است:

خودرو

ثبت‌نام برای هر دو طرح ( پیش‌فروش یکساله تارا و فروش فوق‌العاده دناپلاس توربواتوماتیک و وانت آریسان دوگانه‌سوز) در چند روز گذشته آغاز شده و امروز به پایان می رسد.

پس از احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام و اسامی نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، اعلام خواهد شد.متقاضیان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا تمام مبلغ خودروهای طرح فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب خودرو تارا در طرح پیش‌فروش را واریز کنند.

طبق مصوبه کمیته خودرو، به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودروها، شرایط و محدودیت‌های پیشین اعم از ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی ( به‌جز وانت آریسان دوگانه‌سوز)، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام در این طرح‌ها، می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.