۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

شرایط ویژه خرید خودرو جدید «تارا» +جدول

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱
کد خبر: 510649
شرایط ویژه خرید خودرو جدید «تارا» +جدول

در سومین مرحله از پیش‌ فروش خودرو " تارا"، با پیش پرداخت 143میلیون و500هزار تومان، مدل گیربکس دستی و 192میلیون و 500هزار تومان،مدل گیربکس اتوماتیک را صاحب شوید.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصادآنلاین، ایران خودرو از امروز چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 به مدت چهار روز دو طرح پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده را اجرا خواهد کرد. 

سومین مرحله از پیش‌فروش خودروی تازه وارد خودرو " تارا" را در دو مدل دستی و اتوماتیک به اجرا گذاشت. طبق این طرح، موعد تحویل تارا با گیربکس دستی، مهر الی اسفند 1400 و خودرو تارا با گیربکس اتوماتیک بهمن الی اسفند ماه 1400 اعلام شده است. قیمت هر دو نوع این خودرو، مطابق با زمان قیمت خودرو در روز تحویل خواهد بود. میزان پیش‌پرداخت لازم برای برندگان این مرحله از پیش‌فروش تارا به تفکیک نوع گیربکس در جدول زیر اعلام شده است؛

خودرو

شبیه به طرح‌های قبلی، پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت ثبت نام کنندگان، قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام و اسامی نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، مشخص خواهد شد. متقاضیان، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا همه مبلغ خودروهای طرح فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب خودرو تارا در طرح پیش‌فروش را واریز کنند.