۰ نفر

وزیر صمت مطرح کرد؛

شرط متعادل شدن بازار خودرو

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰
کد خبر: 494999
شرط متعادل شدن بازار خودرو

رزم حسینی با تاکید بر لزوم ایجاد تنوع در بازار خودرو گفت: صنعت خودروسازی را از انحصار خارج می کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی رضا رزم حسینی اظهار کرد: در هر صورت به دنبال این هستیم که خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا شرکت‌های جدید را در بازار خودرو تقویت کنیم تا اینها بیشتر در بازار فعالیت کنند و کیفیت خودرو نیز مورد توجه خاص خواهد بود. 

رزم حسینی ادامه داد: به رغم تحریم های ظالمانه و با خروج برخی برندهای خارجی، لوازم خانگی از کشور کارخانه های لوازم خانگی کشور تقویت شده اند و اکنون کیفیت مناسبی دارند و نیاز کشور را تامین می کنند. 

وی یادآوری کرد: آذربایجان شرقی توانمندی لازم را در تولید لوازم خانگی تحت یک برند دارد. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود،  خودروسازی توسعه یابد و وزارت صمت نیز در این خصوص آمادگی دارد.

رزم حسینی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انجام سفر کاری ۲ روز در تبریز به سر می برد و بامداد امروز این شهر ررا به مقصد تهران ترک کرد.