۰ نفر

یک مقام مسئول به اقتصادآنلاین خبر داد؛

فروش‌ فوق‌العاده خودروسازان با قیمت‌های قبلی به اتمام رسید/ به‌روزرسانی قیمت‌ها در فروش بعدی

۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۵
کد خبر: 475236
فروش‌ فوق‌العاده خودروسازان با قیمت‌های قبلی به اتمام رسید/ به‌روزرسانی قیمت‌ها در فروش بعدی

یک مقام مسئول در وزارت صمت از اتمام فروش فوق‌العاده خودروسازان با قیمت‌های قبلی خبر داد و گفت: طبق مصوبه شورای رقابت باید تمام فروش‌های خودروسازان از مهر ماه با قیمت‌های جدید انجام می‌شد که به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی این کار انجام نشد ولی در فروش‌های بعدی به طور حتم قیمت‌ها به روزرسانی خواهد شد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ سهیل معمارباشی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به برگزاری فروش فوق‌العاده خودروسازان با قیمت‌های قبلی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای رقابت تمام فروش فوق‌العاده‌ها از مهرماه باید با قیمت‌های جدید انجام می‌شد اما به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی، این قانون در فروش فوق‌العاده امروز و دیروز خودروسازان اعمال نشده است.

مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت درباره فروش‌های بعدی خودروسازان تاکید کرد: بر همین اساس فروش فوق‌العاده اخیر خودروسازان، آخرین فروشی بود که با قیمت‌های قبلی انجام شده و طبق مصوبه شورای رقابت در طرح بعدی قیمت‌ها به‌روز‌رسانی خواهد شد.

قیمت‌های جدید خودرو روی میز شورای رقابت

وی همچنین درباره آخرین وضعیت تعیین قیمت‌های جدید خودرو بیان کرد: در حال حاضر بانک‌مرکزی تورم بخشی را به شورا اعلام کرده و خودروسازان منتظر تعیین قیمت‌های جدید از سوی این نهاد هستند.