۰ نفر

محصول جدید خودروسازی کارمانیا +تصاویر

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰
کد خبر: 463534
محصول جدید خودروسازی کارمانیا  +تصاویر

لحظاتی قبل، شرکت خودروسازی «کارمانیا» محصول جدید خود را به صورت رسمی به رسانه ها معرفی کرد. کارمانیا eK1 محصول جدید این خودروساز بخش خصوصی است که سدانی تمام الکتریکی به حساب می آید. با این اقدام، کارمانیا اولین خودروساز برقی کشور خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  اسب بخار، شرکت خودروسازی کارمانیا که در چند وقت اخیر سکوت خبری را پیشه کرده بود، بالاخره در ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ جزییات اولیه برنامه های خود را به رسانه های خودرویی اعلام نمود. این خودروساز قصد دارد سدان eK1 را به خط تولید خود بیاورد.

با توجه به تصاویر منتشرشده، کارمانیا eK1 همان «سودا SA01» است و گویا نسخه اروپایی آن برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. این خودرو یک سدان اقتصادی برقی است و به پیشرانه الکتریکی ۱۰۷ اسب بخار با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر مجهز است.

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

 

 

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

خودرو جدید

کارمانیا eK1، یا همان سودا SA01، با هر بار شارژ کامل باتری ها ۳۷۰ کیلومتر مسافت را می پیماید و قابلیت شارژ سریع نیز برای آن دیده شده است. این خودرو به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ترمزهای ضدقفل با مدیریت عملکرد و بازیافت انرژی، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر و سیستم صوتی، سنسور پارک و دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سنسور باد لاستیک، تهویه الکتریکی و… مجهز است.

هنوز خودروسازی کارمانیا جزییات بیش تری را در مورد محصول جدید خود و نحوه پاسخ به تعهدات خودروهای «بی وای دی» اعلام نکرده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که این خودروساز چه سیاستی را در پیش می گیرد.