۰ نفر

شاسی بلند جدید بازار خودرو +عکس

۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۲
کد خبر: 457187
شاسی بلند جدید بازار خودرو +عکس

شرکت خودروسازان بم که در حال حاضر برنامه تولید «لیفان X70» را پیش گرفته است، به تازگی این کراس اوور مونتاژی را در ساختمان دفتر مرکزی خود قرار داده و بازدید عمومی از این محصول را پیش از آغاز فروش، برای مشتریان فراهم نموده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، چند وقتی است که شرکت خودروسازان بم بحث تولید لیفان X70 در کارخانه استان کرمان خود دنبال می کند و برنامه دارد تا این کراس اوور چینی را برای رقابت با خودروهایی مانند جک S3، ام وی ام X33S AT Sport و… آماده نماید.

untitled

در چند وقت گذشته نیز شاهد بودیم که تصاویری از نمونه آزمایش فنی این خودرو در فضای مجازی منتشر شد و مشخص گردید که فعلا خودروسازان بم در حال اخذ مجوزهای استاندارد X70 است. همچنین در وبسایت رسمی این خودروساز بخش خصوصی، مشخصات فنی و تصاویر رسمی لیفان ایکس ۷۰ قرار گرفته و اعلام شده که بزودی پیش فروش این خودرو آغاز می شود.

untitled

untitled

حال شاهد هستیم که لیفان X70 به شوروم عمومی ساختمان کرمان خودرو و دفتر مرکزی خودروسازان بم آمده و مشتریان می توانند برای بازدید از این خودرو به کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص تهران-کرج (بزرگراه شهید لشکری) مراجعه نمایند. البته که لیفان X70 حاضر در این ساختمان اداری از نوع دنده ای و کم آپشن است و برای همین امکان بازدید کابین این خودرو برای مراجعان وجود ندارد. زیرا خودروسازان بم برنامه عرضه نمونه اتوماتیک و فول آپشن را دارد و گویا نسخه دنده ای لیفان ایکس ۷۰ را صرفاً جهت آشنایی به نمایش گذاشته است.

untitled

untitled

بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت خودروسازان بم، لیفان X70 با ویژگی های زیر به بازار می آید:

پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی

۱۴۰ اسب بخار

۱۷۸ نیوتن متر

دیفرانسیل جلو

جعبه دنده اتوماتیک CVT

فرمان هیدرولیک

جرم خالص ۱۴۱۵ کیلوگرم

رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی

ترمز دیسکی جلو و عقب

سامانه ESP/ABS/EBD/BOS

باک ۵۵ لیتری

استاندارد آلایندگی یورو ۵

دو کیسه هوا

کروز کنترل

تهویه الکتریکی

سانروف

تریم داخلی چرم مصنوعی

صندلی برقی راننده ۶ جهته

گرمکن صندلی های جلو

استارت دکمه ای

کامپیوتر سفر

چراغ روشنایی روز

نمایشگر ۹ اینچی اندروید

سنسور باد لاستیک

آینه الکتروکرومیک

دوربین عقب

سنسور پارک جلو و عقب

هنوز به صورت رسمی شرکت خودروسازان بم قیمت و زمان عرضه دقیقی را برای لیفان X70 اعلام نکرده است. اما بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت این شرکت، قرار است تا بزودی شرایط فروش لیفان ایکس ۷۰ اعلام شود. همچنین با توجه به قیمت این خودرو در بازار چین و روسیه، باید منتظر باشیم تا کراس اوور چینی خودروسازان بم در رده رقابتی جک S3 و ام وی ام X33S AT Sport قیمت گذاری شود.