۰ نفر

بدشانسی صاحب موبایل پس از سرقت موبایلش + فیلم

۱ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۲۵
کد خبر: 662758
بدشانسی صاحب موبایل پس از سرقت موبایلش + فیلم

صاحب بدشانس موبایل پس از به سرقت رفتن موبایلش حین تعقیب با قطار تندرو مواجه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دزدی و قاپیدن این روز‌ها در ایستگاه‌های مترو و قطار بیشتر از گذشته اتفاق می‌افتد. سارقان راه‌های خلاقانه‌ای را برای فریب و ربودن اشیاء قیمتی شهروندان ابداع می‌کنند. چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی داغ شده بود که یک سارق مانند مرد عنکبوتی از پل راه آهن آویزان شده و گوشی یک مرد را از داخل قطار در حال حرکت ربوده بود.

بنا به گزارش ایندیا، به تازگی نیز ویدئویی که فرصت شناسی یک سارق برای ربودن تلفن همراه یک مسافر در ایستگاه قطار را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این سارق حرفه‌ای منتظر رسیدن قطار مانده و سپس با نزدیک شدن قطار با قاپیدن تلفن همراه مسافر به طرف دیگر ریل می‌رود. قربانی که با ربوده شدن تلفن همراهش قصد تعقیب سارق را دارد به دلیل از راه رسیدن قطار موفق به تعقیب وی نمی‌شود.

این ویدیو اوین بار در اینستاگرام منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده بود: «ببینید سارق چطور یک زمان مناسب را برای قاپیدن تلفن همراه مسافر انتخاب می‌کند. امیدوارم این ویدئو به شما کمک کرده باشد تا از ترفند‌های این روز‌های سارقان در ایستگاه‌های قطار آگاه شوید.»

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از هزاران بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «سارقان از ترفند‌های مختلف برای سرقت استفاده می‌کنند. اگرچه صاحب موبایل عکس العملی سریع از خود نشان داد، اما با رسیدن قطار او مجبور شد تا منتظر بماند و سارق به راحتی فرار کرد.»