۰ نفر

مرگ ۳ گردشگر در خرمشهر

۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲
کد خبر: 624731
مرگ ۳ گردشگر در خرمشهر

معاون عملیات آتش نشانی خرمشهر گفت: یک قایق گردشگری در رودخانه کارون محدوده حفار غربی خرمشهر با ۱۲ سرنشین غرق شد که تاکنون جسد سه نفر از آب خارج شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر تبریزی بیان کرد: ساعت ۱۵ امروز غرق‌شدن قایق حامل ۱۲ نفر از گردشگران در رودخانه کارون در محدوده حفار غربی نزدیک پل یادگار امام اطلاع داده شد و بلافاصله ماموران امداد و نجات آتش نشانی خرمشهر به محل اعزام شدند.

وی افزود: این قایق به دلیل سوار کردن بیش از ظرفیت و خارج از محدوده تعیین شده، وسط رودخانه واژگون شد و سرنشینان به آب افتادند که هشت نفر از آنها توسط امدادگران و اهالی محل از آب خارج شدند و چهار نفر دیگر غرق شدند.

تبریزی با بیان اینکه ۲ نفر از نجات یافتگان به بیمارستان منتقل شدند گفت: جسد سه نفر از غرق شدگان توسط امدادگران از آب خارج شدند و یک نفر مفقود شده است.

وی ادامه داد: سه نفر غرق شده یک دختر بچه و ۲ پسر در سن هشت تا ۱۲ سال هستند و یک مرد مفقود شده ۳۰ سال سن دارد که تلاش برای پیدا کردن وی ادامه دارد.

جمعه شب نیز برخورد ۲ قایق موتوری در خرمشهر با ۱۳ گردشگر نوروزی حادثه آفرید که خوشبختانه تلفاتی نداشت و با حضور به موقع ماموران امدادی برخی از آنها که درون آب افتاده بودند نجات یافتند.

خرمشهر یکی از مناطق گردشگری در ایام تعطیلات نوروز است و هزاران نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و گردشگران به این شهر سفر می‌کنند.