۰ نفر

شرایط تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبر: 617560
شرایط تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور

رییس سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی، شرایط تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ سردار تقی مهری با اشاره به شرایط تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور، اظهار کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح کلیه مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور که از تاریخ ورود به غیبت سربازی، بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته‌اند، تا پایان سال 1405 می‌توانند حداکثر دو بار در سال و در مجموع به مدت سه ماه به کشور تردد کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: مشمولان مقیم خارج از کشور به منظور دریافت مجوز تردد باید به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه کنند و گذرنامه آن‌ها پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان "اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور" شود. همچنین لازم است در متن اجازه تردد، به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود.

وی بیان کرد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن‌گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.