۰ نفر

افشای جنایت با خاطره گویی در زندان

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۷:۲۶
کد خبر: 608350
افشای جنایت با خاطره گویی در زندان

مرد میانسال که به اتهام قتل دوستش در زندان است، تصور نمی کرد خاطره گویی اش برای قدرت نمایی میان هم بندی هایش، راز دومین جنایت او را بعد از ۲۰ سال فاش کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم‌، روزهای پایانی هفته گذشته چند نفراز زندانیان در یکی از زندان‌های استان مازندران نزد مسؤولان زندان رفته و مدعی شدند یکی از هم‌بندی‌هایشان که متهم به قتل است برایشان تعریف کرده که حدود ۲۰ سال قبل مردی را در یکی از مناطق جنگلی شهر ساری به قتل رسانده است.

مسؤولان زندان با شنیدن این موضوع ماجرا را به دادستانی و پلیس آگاهی ساری اطلاع‌دادند. چند روز پیش مرد زندانی برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. او مدعی بود برای قدرت‌نمایی  به دروغ به هم‌سلولی‌هایش گفته که آدم کشته است.

 ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند در همان سال ۸۱، مردی ۲۲ ساله که متاهل و شریک متهم بوده‌، بعد از خروج از محل کارش ناپدید شده و در این سال‌ها پیدا نشده است.

ماموران به تحقیق دوباره از مرد زندانی پرداختند تا این‌که او دو روز پیش به قتل شریکش اعتراف کرد و گفت: سال ۸۱ ازطریق دوستانمان شنیدیم که در یکی از مناطق جنگلی، گنج است. وسوسه شدیم آن گنج را تصاحب کنیم.

یک روز دو نفری به جنگل رفته و ساعت‌ها جست‌و‌جو کردیم اما ردی از گنج نبود. همکارم گمان می‌کرد می‌خواهم سرش کلاه بگذارم. درگیری لفظی ما شروع شد و بعد عصبانی شدم و با  تخته‌سنگی ضربه‌ای به سرش زدم که او فوت کرد و جسد را در همان جنگل رها کردم.

همه فکر می‌کردند که همکارم گمشده است تا این‌که فروردین سال گذشته با دوستم که ۶۰ ساله بود در خانه‌اش درگیر شده و ضربه‌ای به سرش زدم که باعث مرگش شد. در زندان برای خودنمایی، خاطره قتل همکارم را تعریف کردم که باعث دستگیری‌ام شد.

سرهنگ علی قیصری‌، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل دوستش بعد از حدود ۲۰ سال‌، ماموران  به محلی که او جسد را رها کرده بود اعزام شدند اما موفق به یافتن بقایای جسد نشدند اما تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.