۰ نفر

سارقانی که به صورت خانوادگی سرقت می کردند

۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 583485
سارقانی که به صورت خانوادگی سرقت می کردند

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری یک باند ۳ نفره که اعضای یک خانواده بودند خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۰ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان کرج اقرار کرده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطق غربی شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی البرز افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که ۲ مرد و یک زن جوان با شناسایی منازل خالی از سکنه با شیوه تخریب قفل در نیمه‌های شب وارد خانه‌ها شده و به وسیله یک دستگاه خودروی پژو لوازم آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های وقوع سرقت و بکارگیری اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای که سوابق متعدد سرقت در استان‌های مختلف را داشت را مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که نامبرده به تازگی به قید وثیقه از زندان آزاد و مجددا با تشکیل یک باند متشکل از خواهر و دامادشان اقدام به سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج می‌کنند.

او با بیان این که سارقان بسیار حرفه‌ای عمل کرده و دائم در حال نقل مکان بودند تا در دام پلیس گرفتار نشوند، افزود: علی رغم این موضوع، اما با مجاهدت کارآگاهان پایگاه دوم و انجام اقدامات گسترده پلیسی- اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در غرب استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۳ آن‌ها دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شدند.

رییس پلیس آگاهی البرز  با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۰ فقره سرقت در مناطق مختلف شهرستان کرج، گفت: تا این لحظه ۱۵ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند که تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسرقه برای بازگرداندن اموال مالباختگان ادامه دارد.