۰ نفر

رکورد بی سابقه کشف مواد مخدر در بم

۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴
کد خبر: 569755
 رکورد بی سابقه کشف مواد مخدر در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: کشف بیش از ۱۰ تُن مواد مخدر در یک سال گذشته، رکورد بی سابقه‌ای در سطح شهرستان بم بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ"اکبر نجفی" با اشاره به عملکرد یک ساله فرماندهی انتظامی شهرستان بم اظهار کرد: ۲۶۹۸ فقره سرقت های خرد و همچنین بیش از ۶۰ دستگاه اتومبیل و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی که بخشی از آن ها به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان رخ داده، در این مدت کشف شده است.

فرمانده انتظامی بم کشف بیش از ۱۰ تُن مواد مخدر در یک سال گذشته را رکورد بی سابقه‌ای در سطح این شهرستان دانست و تشریح کرد: دستگیری ۳۰۳ قاچاقچی مواد مخدر، ۲۷۴ خرده فروش و ۶۲۹ معتاد متجاهر از اقدامات ویژه مجموعه نیروی انتظامی بم است.

وی کشف بیش از ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۴۱۷ قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی را موفقیت آمیز دانست و گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز اعم از سلاح جنگی و شکاری کشف شده که بخشی از این سلاح‌ها در سرقت‌ها، قتل‌های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان به کار گرفته شده بود.

نجفی با اشاره به طرح برخورد با خودروهای شوتی (خودروهای حمل غیرمجاز اتباع بیگانه) افزود: تاکنون بیش از ۴۱۰ دستگاه خودرو کشف شده که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۳ درصد افزایش داشته است.