۰ نفر

قتل هولناک خانوادگی در ملایر

۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴
کد خبر: 566859
قتل هولناک خانوادگی در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از قتل خانوادگی به دلیل تقسیم ارث در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد باقر سلگی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به وقوع چند قتل در یکی از روستاهای شهرستان ، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهداء  برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سلگی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۴ ساله با استفاده از سلاح گرم، دو برادر ۴۹ و ۵۱ ساله را به همراه مادر۷۲ ساله‌اش به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهداء قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس ، به کارگیری شگردهای پلیسی و هدایت میدانی فرماندهی انتظامی شهرستان ، مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و کمتر از یک ساعت توسط ماموران دستگیر شد .

سلگی خاطرنشان کرد: در بازجویی تخصصی از فرد قاتل ، نامبرده به سه فقره قتل خانوادگی اعتراف کرد و علت تامه این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث و میراث بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان یادآور شد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کنند.