۰ نفر

سرقت ۱۰۰۰ میلیاردی از خانه ای در گیشا

۳ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۹
کد خبر: 565715

سرقت ۱۰۰۰ میلیاردی از خانه ای در گیشا

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد که اموال خانه‌ای را به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان به سرقت برده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت سارقی که از یک خانه در محله گیشا، 100 میلیارد تومان سرقت کرده بود، در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت میلیاردی از خانه‌ای در غرب تهران موضوع رسیدگی در دستور کار ماموران کلانتری 137 نصر قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: تیم عملیات کلانتری 137 نصر پس از تلاش شبانه‌روزی با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات محلی، هویت یکی از سارقان و مخفیگاهش را در غرب تهران شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، سارق حرفه‌ای در یک عملیات پیچیده بازداشت و از مخفیگاهش مقداری از اموال سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از منزل مالباخته یک هزار میلیارد ریال اموال با ارزش از قبیل طلا، جواهر و وجوه نقد سرقت شده بود، گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس صراحتاً به جرم خود مبنی بر سرقت با همدستی دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه تعدادی از طلاهای سرقتی به ارزش 10 میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف شد، گفت: دستگیری سارقان متواری و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.