۰ نفر

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان کرد؛

کشف ۴۱۴ هزار قلم داروی احتکار شده در شرق پایتخت

۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۲
کد خبر: 562676
کشف ۴۱۴ هزار قلم داروی احتکار شده در شرق پایتخت

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۱۴ هزار قلم انواع داروهای احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال ، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۱۴ هزار قلم انواع داروهای احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال، خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی دارو مورد نیاز بیماران کرونایی توسط فردی در انبار یک داروخانه در محدوده خیابان ۱۷ شهریور، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم با همکاری ۳ همدستش داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی را از شبکه توزیع خارج و به قیمت‌های گزافی توسط دلالان دارو به بیماران نیازمند می‌فروخت، ادامه داد: با انجام تحقیقات اولیه محل‌های دپوی داروها شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم، در بازرسی از این مکان‌ها ۴۱۴ هزار و ۴۲۱ قلم داروی مؤثر در بهبود کرونا کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش داروهای کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا متهم اصلی پرونده دستگیر و دستگیری سایر همدستان وی در دستور کار قرار دارد.