۰ نفر

در پی ضرب و شتم دختر جوان انجام شد؛

احضار یکی از پرسنل شرکت نفت به دادسرای آبادان

۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵
کد خبر: 476414
احضار یکی از پرسنل شرکت نفت به دادسرای آبادان

دادستان آبادان گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، به احضار یکی از پرسنل شرکت نفت و برادرش پیرو بررسی موضوع ضرب و شتم دختر جوان توسط آنها، اقدام کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حمید مرانی‌پور با اشاره به احضار  پرسنل شرکت نفت پیرو اتفاق اخیر روی داده در آ‌بادان، اظهار کرد: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آنها، اقدام کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان بیان کرد: در حال حاضر یکی از دوربینهای مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم.

این مقام قضائی عنوان کرد: در هیچ تاریخی پیش از این، شکایتی از جانب آن دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت در سیستم قضائی درج نشده و تنها در اردیبهشت ماه سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این فرد بوده است، شکایتی را دائر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود.

وی افزود: این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

مرانی‌پور تأکید کرد: این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از این پرسنل شرکت نفت شکایت کرده است و قوه قضائیه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت مذکور و پرونده را رسیدگی خواهد کرد.