۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان تشریح کرد؛

جزییات ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در آبادان

۱ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۴۶
کد خبر: 476075
جزییات ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در آبادان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان گفت: بلافاصله‌ پس از درگیری مأموران حراستی حاضر در محل و مراجع انتظامی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و افراد را تحویل کلانتری محل می‌دهند و هماهنگی لازم با قاضی کشیک به عمل می‌آید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حمید مرانی‌پور اظهار داشت: در خصوص موضوع کلیپی که در فضای مجازی در ‌ارتباط‌ با مجروحیت دختر خانمی منتشر شده بود، براساس گزارشی که مراجع نظامی به دادستانی آبادان و دادسرای کشیک آبادان داده بودند، ‌دختر خانمی با هویت معلوم به یکی از منازل شرکت نفت واقع در منطقه بریه مراجعه می‌کند‌‌.

دادستان آبادان افزود: پس از وارد شدن این دختر خانم به منزل با پسر بچه‌ای مواجه و با توجه به اینکه دختر شئی برنده‌ای را در دست داشت، با این پسربچه درگیر و او را مجروح می‌کند.

مرانی‌پور گفت: همچنین اهالی منزل بلافاصله از هجوم این خانم جلوگیری می‌کنند، اما متاسفانه با خانم درگیر شده و دو خانم دیگری که در منزل بودند این دخترخانم را از ناحیه صورت مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند و در ادامه درگیری به بیرون از منزل کشیده می‌شود.

وی بیان کرد: بلافاصله‌ پس از درگیری مأموران حراستی حاضر در محل و مراجع انتظامی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و افراد را تحویل کلانتری محل می‌دهند و هماهنگی لازم با قاضی کشیک به عمل می‌آید.

وی گفت: بلافاصله پس از انتشار این خبر،‌ ما ریاست دادگستری کل استان در جریان قرار داده  و ایشان دستورات لازم را صادر می‌کند و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و مشخص شد این خانم بابت اختلافات قبلی و خانوادگی با صاحب منزل داشته است، به منزل مراجعه و درگیری صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان تصریح کرد:  همچنین دختر مهاجم  طبق تحقیقات از وی و ایراد جرحی که به پسربچه وارد کرد‌ تحت قرار قانونی متناسب و با توجه جراحاتی در ناحیه صورت داشته است، بلافاصله تحقیقات لازم انجام و با قرار قانونی آزاد و تحویل خانواده‌اش می‌شود.

وی گفت: مامور حراستی که متاسفانه در صحنه حضور و اقدام ناشایست را انجام داد و در فضای مجازی منتشر شد بلافاصله توسط مرجع انتظامی و مقام قضایی احضار شد و قرار قانونی متناسب برای وی به اتهام مشخص و تحت قرار قانونی روانه زندان خواهد شد. در خصوص افرادی که متاسفانه این فیلم را منتشر کردنده بودند تحقیقات مقدماتی برای برخورد قانونی، توسط مراجع اطلاعاتی، صورت خواهد گرفت‌.