۰ نفر

درگیری خونین به‌خاطر مزاحمت‌های یک سگ

۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹
کد خبر: 475695
درگیری خونین به‌خاطر مزاحمت‌های یک سگ

وقتی زنی از ترس یک سگ سکته کرد و از هوش رفت، پسران او برای انتقام‌جویی سگ همسایه را کشتند و صاحبش را با ضربات چاقو زخمی کردند.

 به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، چند روز قبل مردی راهی دادسرای ویژه سرقت شد و گفت 3برادر سگ قیمتی‌اش را دزدیده و او را کشته‌اند و خودش را هم زخمی کرده‌اند. این مرد توضیح داد: چند روز قبل با سگ گران‌قیمتم در حال پیاده‌روی بودم که 3برادر به من حمله کردند. آنها از بچه‌های محله‌مان بودند و  با چاقو مرا زخمی کرده و سگم را ربودند. وی ادامه داد: من راهی بیمارستان شدم و بخت با من یار بود که از مرگ نجات پیدا کردم.

روایتی دیگر

با شکایت این مرد، هر سه برادر دستگیر شدند و وقتی پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفتند روایت دیگری مطرح کردند. یکی از آنها گفت: مادر ما با شاکی، همسایه است و هر دو در یک ساختمان زندگی می‌کنند. مادرم ساکن طبقه دوم و شاکی در طبقه سوم ساکن است. شاکی سگ گران‌قیمتی داشت که آرامش را از اهالی ساختمان سلب کرده بود. تمام همسایه‌ها شاکی بودند چرا که این سگ مدام سرو صدا می‌کرد. بارها مادرم و همسایه‌های دیگر به صاحب سگ تذکر داده بودند اما وی اقدامی برای بردن سگ از خانه نمی‌کرد تا اینکه اتفاق خطرناکی افتاد.

وی ادامه داد: روز حادثه مادرم برای خرید از خانه بیرون رفت و وقتی بازگشت سگ شاکی که در راهرو بود پشت سر مادرمان وارد خانه شد. مادرم با دیدن سگ ترسید و سکته کرد و با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه زنده ماند. من و برادرانم وقتی از این ماجرا باخبر شدیم به‌شدت عصبانی شدیم. فورا به خانه برگشتیم و سگ شاکی را با چاقو کشتیم. بعد از آن از شدت عصبانیت سگ را از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرتاب کردیم. همان لحظه شاکی وارد ساختمان شد و وقتی دید سگش کشته شده با ما درگیرشد. وقتی مشاجره بالا گرفت ما که به‌شدت عصبانی بودیم صاحب سگ را با چاقو زخمی کردیم.

پس از تحقیق از 3برادر، بازپرس پرونده برای آنها قرار قانونی صادر کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.