۰ نفر

مهار بخش‌های اصلی حریق کارخانه میهن

۱ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۳۱
کد خبر: 469036
مهار بخش‌های اصلی حریق کارخانه میهن

معاون عملیات آتش نشانی اسلامشهر از مهار بخش های اصلی حریق شهر لبنیات خبر داد و گفت: در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و فقط یک آتش نشان مصدوم شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، کلانتری، در خصوص وقوع آتش سوزی اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۲۷ دقیقه عصر امروز سه شنبه یکم مهرماه وقوع آتش سوزی از طریق سامانه ۱۲۵ به فرماندهی آتش نشانی شهرستان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله تمام نیروهای آتش نشانی به همراه تانکرهای پشتیبانی و همه ظرفیت شهرداری اسلامشهر شامل انواع لودر، بیل‌های مکانیکی و خودروهای تانکر و همکاران آتش نشان از تهران، نسیم شهر و چهاردانگه و گلستان و رباط کریم کهریزک و سایر شهرهای استان حضور یافتند

معاون عملیات آتش نشانی اسلامشهر گفت: در حال حاضر بخشی از شعله‌های اصلی مهار شده و آتش نشان‌ها با بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع خودرو آتش نشانی در حال اطفا حریق هستند و لکه گیری در حال انجام است.

در این زمینه بخوانید

کارخانه میهن دچار آتش‌سوزی شد +فیلم

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه میهن

کلاننتری در خصوص علت وقوع حریق و تلفات حادثه بیان داشت: علت حادثه هنوز مشخص نیست و باید توسط کارشناسان و گروه‌های متخصص بررسی شود و خوشبختانه در این حادثه از جهت شهرومندان تلفات نداشتیم و فقط یکی از آتش نشان‌ها از ناحیه دست دچار سوختگی شد که توسط اورژانس به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت.