۰ نفر

انتقام‌جویی عجیب عروس معتاد از خانواده شوهر +عکس

۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
کد خبر: 460498
انتقام‌جویی عجیب عروس معتاد از خانواده شوهر +عکس

پشت‌پرده انتشار کلیپی از یک پسر خردسال که در حال مصرف مواد‌مخدر است در خراسان شمالی، عروس این خانواده بود که قصد انتقام‌جویی از خانواده شوهرش را داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، مدتی قبل کلیپی در اینستاگرام منتشر شد که در یکی از شهرهای خراسان شمالی جنجال به‌پا کرد. این کلیپ پسربچه‌ خردسالی را نشان می‌داد که در حال مصرف تریاک است و انتشار آن در صفحات مختلف باعث شد که پدر و مادر پسربچه راهی اداره پلیس شوند و از عامل انتشار کلیپ که آبروی خانوادگی آنها را برده بود، شکایت کنند. با این شکایت، تیمی از مأموران پلیس فتا وارد عمل شدند و تحقیقات برای کشف راز این کلیپ عجیب آغاز شد. سرگرد یوسف شاکری، رئیس پلیس فتای خراسان شمالی گفت: با بررسی‌های انجام شده معلوم شد که پشت‌پرده این ماجرا کسی جز عروس خانواده نیست. این زن دستگیر شد و در تحقیقات با اعتراف به انتشار کلیپ گفت: من معتاد به مواد‌مخدر هستم و بی‌آنکه شوهرم و خانواده‌اش خبر داشته باشند تریاک مصرف می‌کردم. مدتی قبل وقتی در حال مصرف مواد بودم، برادر خردسال شوهرم مرا دید و برای اینکه رازم فاش نشود او را مجبور کردم که مواد مصرف کند. همزمان شروع به فیلمبرداری از او کردم و پس از آن فیلم را نشانش دادم و گفتم که اگر از ماجرای تریاک کشیدن من نزد شوهرم و خانواده‌اش چیزی بگوید، فیلم را به پدر و مادرش نشان خواهم داد و آبرویش را می‌برم.

زن معتاد

زن جوان ادامه داد: برادر شوهر کوچکم قول داد که از این ماجرا چیزی به کسی نگوید اما مدتی بعد رازم نزد خانواده شوهرم فاش شد و آنها فهمیدند که مواد مصرف می‌کنم. پس از آن دچار اختلافات شدید شدیم تا جایی که چندین بار با شوهرم درگیر شدم و از او و خانواده‌اش کینه به دل گرفتم. پس از آن هم تصمیم گرفتم برای انتقام‌جویی از آنها، کلیپی که در آن برادرشوهر کوچکم سرگرم مصرف مواد بود را در اینستاگرام منتشر کنم. برای انجام این کار ابتدا چند صفحه‌ جعلی درست کردم و بعد کلیپ را منتشر کردم و قصدم این بود که آبروی آنها را ببرم و تصور نمی‌کردم که لو بروم. به گفته رئیس پلیس فتای/ خراسان شمالی، با اعترافات این زن پرونده وی برای تصمیم‌گیری در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.