۰ نفر

دختر تیزهوش، مسافربرنمای زورگیر را نقره داغ کرد

۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰:۲۹
کد خبر: 458094
دختر تیزهوش، مسافربرنمای زورگیر را نقره داغ کرد

زورگیر مسافربرنما با تیزهوشی دختری جوان که طعمه‌اش بود، دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در ساعات پایانی سه شنبه شب گذشته دختر جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی به صورت رمزی با ماموران صحبت و در خواست نیروی کمکی کرد. در همین راستا نیز  خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری دربند به پارک کوهستان در خیابان سعیدی اعزام شدند.

با اعزام ماموران به محل آنان پس از گذشت حدود 15 دقیقه گشت زنی،  در پارک با دختر جوانی روبرو شدند که سراسیمه به سمت ماموران در حال دویدن بود، این دختر به آنان اعلام کرد که در میدان قدس سوار  یک دستگاه خودروی پژو 405 مسافربر که دو جوان مسافر دیگر نیز در آن حضور داشتند شده اما در ادامه مسیر متوجه شده که تمامی آنان زورگیر هستند چرا که با تهدید چاقو و قمه قصد داشتند اموال گرانبهای او را زورگیری کنند.

در همین حین نیز دختر جوان با تیزهوشی و به شکل نامحسوس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و پس از پاسخ اپراتور شروع به صحبت زورگیران کرده که گوشی موبایل و پول همراهش را به آنها می دهد و دیگر کاری با او نداشته باشند. همین موضوع هم ماموران را متوجه ماجرا کرده است.

در ادامه ماموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی پژو 405 شده و همین سرنخ کافی بود تا صاحب خودرو در غرب تهران دستگیر شود و دختر جوان نیز با دیدن پسر جوان عنوان کرد که وی یکی از زورگیران مسافربر نما است. همچنین گوشی سرقت شده  مالباخته نیز از متهم کشف شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد:  پسر جوان که هیچ سابقه ای در پرونده اش نداشت در اعترافاتش عنوان کرد که با دوتن از همدستانش برای سرگرمی دست به این سرقت زده است. در همین راستا نیز متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد.