۰ نفر

اجساد ۴جوان غرق شده کشف شد

۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰:۳۸
کد خبر: 444551
اجساد ۴جوان غرق شده کشف شد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: چهارجوان بابلی در آببندان دونه سر غرق شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید مازیارحسنی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی عملیات سازمان مبنی بر غرق شدن چهار نفر در آببندان روستا دونه سر، بلافاصله اکیپ عملیاتی ۱۰۳ و تیم غواصی سازمان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که به سبب وارونه شدن یک قایق پدالی به وقوع پیوست چهار نفر از سرنشینان این قایق که همگی جوان و اهل روستای اطاقسرا بودند به داخل آب سقوط کردند.

 این مسؤول با بیان اینکه هر چهار سرنشین این قایق پدالی به علت عدم آشنایی به فنون شنا در داخل آب غرق شده و جان باختند، تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش نفس‌گیر غواصان سازمان، اجساد هر چهار غریق این آببندان کشف و از آب خارج شده است.

وی ضمن قدردانی و تشکر ویژه از تیم اعزامی و همچنین تیم غواصی سازمان گفت: مردم با افزایش سفرهای تابستانی به ویژه به استان‌ها و شهرهای ساحلی و نیز حضور بیشتر در استخرها و رودخانه‌ها، باید با اصول و قواعد شنا آشنا شوند. 

حسنی اذعان داشت: در صورت تمایل به شنا کردن، باید در محدوده های مجاز ایمن سازی شده در دریا و در حضور نجات غریق، انجام شود و همچنین در هنگام  استفاده از قایق های تفریحی و غیره از جلیقه نجات و سایر تجهیزات به جهت حفظ ایمنی افراد توصیه می‌شود.