۰ نفر

روایتی متفاوت از ماجرای ارتباط رومینا و خواستگارش

۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
کد خبر: 442993
روایتی متفاوت از ماجرای ارتباط رومینا و خواستگارش

با گذشت بیشتر از یک‌هفته از ماجرای قتل رومینا اشرفی، دختر 14ساله‌ای که به‌خاطر فرار با پسر مورد علاقه‌اش توسط پدرش به قتل رسید، افکار عمومی همچنان به‌دنبال جزئیات تازه از این حادثه دردناک است. در روزهای گذشته ماجرای این جنایت نقل هر محفلی بود و در این میان جزئیاتی که از این ماجرا منتشر می‌شد، کاملا متفاوت و گاهی متناقض بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، گفته‌های بهمن، پسری که باعث فرار رومینا از خانه شده بود، از این حکایت داشت که او عاشق رومینا بوده و حتی به خواستگاری وی رفته اما پدر رومینا با ازدواج آنها مخالفت کرده بود. حال آنکه بستگان و اقوام رومینا در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بودند که بهمن هرگز از رومینا خواستگاری نکرده و حتی او را تشویق به فرار از خانه کرده بود. حالا اما یکی از دوستان رومینا در گفت‌وگو با سایت خبری فراز جزئیات تازه‌ای از رابطه مقتول و پسر مورد علاقه‌اش فاش کرده که نشان می‌دهد رومینا از جانب بهمن تهدید می‌شده است.

بر اساس این گزارش، «مونا محمدی» از دوستان رومینا، که به گفته مادرش از کودکی با آنها رابطه خانوادگی داشته‌اند درباره این حادثه می‌گوید: «در تاریخ ۵اردیبهشت با تماس مدیر مدرسه برای کاری با رومینا به مدرسه رفتیم. در مسیر بهمن (پسر مورد علاقه رومینا) سوار بر موتور جلوی مدرسه پرسه می‌زد. وقتی از رومینا پرسیدم که این پسر اینجا چه می‌کند، در جواب گفت چیزی به تو می‌گویم، اما به پدرم هرگز نگو!»

او در ادامه می‌گوید: «رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده و حالا با آن او را تهدید می‌کند.» براساس اظهارات مونا، رومینا حتی هنگامی که با بهمن صحبت می‌کرد از جانب وی تهدید می‌شده است.

مونا (دوست رومینا) با شنیدن تهدیدشدن او توسط بهمن از او می‌پرسد که چرا ماجرا را به پدرش نمی‌گوید و رومینا در جواب گفته است: «اگر پدرم بشنود خیلی عصبانی خواهد شد و من را می‌کشد!»

مونا در مورد روابط رومینا با پدرش نیز می‌گوید: «رابطه او با پدرش خوب بود. دوستش داشت، اما رومینا می‌گفت که خیلی از پدرش می‌ترسد.» در ادامه مادر مونا محمدی نیز در حالی‌ که مدام می‌گوید «رومینا را تهدید کردند، رومینا را با تهدید بردند» حرف‌های دخترش را تصدیق می‌کند و ادامه می‌دهد: ما از گذشته خانواده رومینا را می‌شناختیم. پدر رومینا چنین مردی نبود. اصلا اینطور خانواده‌ای نبودند. رومینا هم اصلا دختری نبود که عاشق پسری بشود. بر اساس این گزارش، روایت مونا به‌عنوان دوست رومینا به ابعاد عجیب این ماجرا اضافه می‌کند و با سخنان بهمن که مدعی شده بود عاشق رومینا بوده و حتی رومینا با او تماس گرفته و خواسته که از خانه فراری‌اش بدهد، در تناقض جدی است. شاید به همین دلیل است که اواخر هفته گذشته پلیس با دستور قضایی بهمن را بازداشت کرد تا شاید در تحقیقات بیشتر، ابعاد تازه‌ای از این ماجرای هولناک فاش شود.