۰ نفر

سیلاب جاده سبزوار- شاهرود را دوباره بست

۲۴ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۳۹
کد خبر: 430833
سیلاب جاده سبزوار- شاهرود را دوباره بست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: عصر امروز به علت وقوع سیلاب و آبگرفتگی در کیلومتر ۶۰جاده سبزوار - شاهرود در محدوده صدخرو، این جاده اصلی برای بار دوم در ۲۴ساعت گذشته بسته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم نصری افزود: این جاده شریانی شامگاه  دیروز شنبه نیز مسدود شده بود که صبح امروز بازگشایی شد.

وی ادامه داد: دو جاده اصلی فیروزه - خوشاب و بردسکن - درونه- طبس که پیش از این به دلیل سیلاب مسدود شده بود هم با تلاش راهداران و همکاری پلیس راه بازگشایی شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: علاوه بر سبزوار- شاهرود، جاده های اصلی خواف - رشتخوار و بالعکس پس از روستای سلامی، رشتخوار - تربت‌حیدریه حدفاصل ملک‌آباد و سه‌راهی جنگل، جاده نیشابور - کاشمر در محدوده چاه نسر شهرستان نیشابور و جاده تایباد -باخرز طی بارش‌های سیلابی امروز و دیروز مسدود شده است و اکنون شمار راه‌های اصلی مسدود در خراسان رضوی به ۶ مورد رسیده است.    

نصری به تداوم بارش متناوب باران در همه مسیرهای جاده‌ای خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: چند راه فرعی و روستایی در محدوده شهرستان‌های چناران، درگز،جغتای، قوچان، فریمان، نیشابور و خوشاب ظرف ۴۸ ساعت گذشته بسته شده و همچنان مسدود هستند.

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرده بارش مستمر باران تا روز سه‌شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری در این استان ادامه خواهد داشت.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.