۰ نفر

8مرگ تلخ در آخر هفته پایتخت

۱۵ دی ۱۳۹۸، ۳:۳۶
کد خبر: 407183
8مرگ تلخ در آخر هفته پایتخت

آخر هفته پایتخت با مرگ هشت زن و مرد گره خورد که دردناک‌ترین آن مرگ دختری بود که جسدش در مترو پیدا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، جسد یک دختر جوان که در اثر برخورد با قطار در تونل متروی ابن سینا تکه تکه شده است راز یک ماجرای مرموز را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

روز پنج شنبه گذشته 12 دی امسال ماموران پلیس تهران از پیدا شدن جسد یک دختر 24 ساله در تونل متروی ابن سینای تهران مطلع شدند و خیلی زود تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس ویژه قتل در محل حضور یافتند.

ماموران با حضور در محل جسد یک دختر که یک دست و پایش به دلیل برخورد با قطار قطع شده و از ناحیه سر نیز ضربه سنگینی خورده بود روبه رو شدند که در بررسی های بیشتر مشخص شد پهلوی دختر جوان نیز به علت برق گرفتگی سوراخ شده است.

بنا بر این گزارش، جسد این دختر افغانستانی که نفیسه نام دارد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بررسی علت حضور این دختر در تونل مترو و چگونگی مرگش در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

قتل معمایی روی پل عابرپیاده

مرد 73 ساله که روی پل عابرپیاده در خیابان گیشا هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود پس از دو ماه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

اواخر آبان امسال مرد 73 ساله ای به نام سیدابراهیم که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل و تلاش پزشکان برای نجات جان این مرد آغاز شد.

تلاش پزشکان در حالی ادامه داشت که تیمی از ماموران پلیس تهران برای شناسایی زخمی کردن سیدابراهیم آغاز شده بود و تیم پلیسی با حضور در محل حمله به مرد زخمی که در خیابان گیشا بود اطلاع پیدا کردند سید ابراهیم روی پل عابرپیاده بوده که از سوی یک مرد ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

تلاش پزشکان ادامه داشت اما صبح پنج شنبه 12 دی امسال این مرد روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای شناسایی عامل این حمله خونین و مرگبار در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

مرگ تلخ زن حامله در تهران

زن بارداری که دچار بیماری سرماخوردگی شده بود در سناریوی تلخی به کام مرگ فرو رفت.

چند روز قبل زن بارداری که دچار بیماری سرما خوردگی شده بود برای درمان به یک مطب مراجعه می کند که پزشک با توجه به وضعیت حامله بودن این زن می گوید که هیچ قرصی مصرف نکند تا شرایط بیماری اش رو به بهبودی پیش رود.

زن جوان پس از مراجعه به خانه ظهر جمعه به دلیل ضعیف شدن بدنش از شدت بیماری سرماخوردگی به کام مرگ فرو رفت.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای بررسی علت مرگ زن جوان و این که مصرف کردن دارو یا نخوردن دارو درمرگ این زن تاثیر داشته در دستور کار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفته است.

مرگ سوزناک مرد همدانی در تهران

مرد همدانی که دچار سوختگی شده بود به تهران منتقل شد اما به دلیل شدت سوختگی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

چندی قبل مرد 29 ساله همدانی بر اثر انفجار باک بنزین دچار سوختگی شد و پس از اقدامات ابتدایی این بیمار به تهران منتقل شد تا این که روز جمعه این مرد روی تخت بیمارستان شهید مطهری تهران به دلیل شدت سوختگی به کام مرگ فرو رفت.

بنا بر این گزارش، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت مرگ ادامه دارد.

خواب ابدی 4 تهرانی

پدر و مادر و دو فرزندشان در ماجرای قاتل نامرئی تسلیم مرگ شدند.

ساعت 16:10 روز گذشته ماجرای گازگرفتگی اعضای یک خانواده در منطقه بومهن تهران به امدادگران اورژانس و تیم آتش نشانی تهران مخابره شد که خیلی زود تیم های امدادی در محل حاضر شدند.

تیم های امدادی در محل مشاهده کردند دو فرزند خردسال و نوزاد این خانواده بر خاطر گازگرفتگی به کام مرگ فرو رفته اند و مادر 34 و پدر 37 ساله نیز که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند به بیمارستان منتقل شدند اما این زوج جوان نیز قبل از رسیدن به بیمارستان تسلیم مرگ شدند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده تلخ ادامه دارد.