۰ نفر

سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان بود؟ +تکمیلی

۴ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۴۰
کد خبر: 324425
سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان بود؟ +تکمیلی

حوالی ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد که در مسیر منتهی به واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه حصارک پونک در حال حرکت بود، دچار واژگونی شد که در این سانحه تعدادی از دانشجویان این دانشگاه کشته و مجروح شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، اتوبوسی حامل دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات ظهر روز سه شنبه ۴ دی ماه در محوطه‌ی این دانشگاه واژگون شد. این حادثه ۹ کشته و ۲۷ مصدوم برجای گذاشت که ۷ تن از قربانیان در محل حادثه و دو تن نیز در بیمارستان جان باختند.

کمیته ویژه پیگیری تشکیل می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی وقوع حادثه ناگوار واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات تهران، دستور تشکیل کمیته ویژه پیگیری این حادثه را صادر کرد.

انتقال پیکر ۷ تن از جان‌باختگان حادثه اتوبوس به پزشکی قانونی

 پزشکی قانونی  تهران اعلام کرد: تاکنون پیکر هفت تن از جانباختگان واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات جهت احراز هویت و تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی وآزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران (کهریزک)ارجاع شدند.

بازداشت ۲ نفر از پیمانکاران و مسئول تاسیسات دانشگاه علوم تحقیقات

جعفری دولت آبادی: در حادثه تصادف اتوبوس حامل دانشجویان ٢نفر از پیمانکاران، مسئول تاسیسات بازداشت شدند و ۲ نفر هم احضار شدند و قرار است تا فردا مراجعه کنند.

روایت دانشجوی مصدوم از لحظه حادثه

پسرها داد و بیداد کردند که چقدر تند می‌روی، آروم برو اما  دیدیم که سرعتش همینطور تندتر و تندتر می‌شد. 

دیدم بچه‌ها از جلوی اتوبوس به عقب می آیند، به سرشان می‌زنند و مدام داد می‌زنند: ترمز نمی‌گیرد ، اتوبوس ترمزش نمی‌گیره، همینطور اتوبوس سرعتش زیاد می‌شد از روی پیچ که رد شد افتاد پایین و من دیگه چیزی متوجه نشدم و وقتی چشمام رو باز کردم دیدم بیرون اتوبوسم.

شمار قربانیان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد به ۹ تن رسید

رییس اورژانس تهران گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به نام سارا رادمنش که در بیمارستان رسول اکرم بستری بود، جان خود را از دست داد و شمار قربانیان به ۹ تن رسید.

اسامی مصدومین و فوتی‌های حادثه واژگونی اتوبوس

photo_2018-12-25_15-40-14

تعداد جانباختگان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد به 8 تن رسید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدکرم دُرآبادی مدیر مرکز روابط عمومی اورژانس تهران بعدازظهر سه شنبه گفت: این دانشجو حدود 30 ساله در بیمارستان شریعتی بستری بود.

به گفته وی در این حادثه 27 دانشجو مصدوم شدند که 24 نفر آنان به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

علت واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان علوم و تحقیقات در دست بررسی است

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور پایتخت در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم تحقیقات تهران اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی بعد از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله برای بررسی علت حادثه در محل حضور یافتند. 

جانشین پلیس راهور تصریح کرد: متأسفانه اتوبوس به دلیل برخورد با دیوار بتنی واژگون شد و هفت نفر از سرنشینان آن جان باختند. 

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه فوق هستند.

سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان بوده است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: طبق گفته شاهدان عینی سکته راننده دلیل واژگونی اتوبوس دانشجویان بوده است.

ابراهیم کلانتری گفت: متاسفانه به دلیل حادثه ای که ساعاتی پیش در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه رخ داد تعدادی از دانشجویان این دانشگاه زخمی و تاکنون تعداد ۷ نفر از دانشجویان جان باختند.

وی افزود: مسئولان دانشگاه دقایقی پس از رخ دادن این حادثه در محل حاضر شدند. در حال حاضر نیز مسئولین در حال پیگیری موضوع هستند.

این حادثه تا کنون بیش از ۳۰ مصدوم داشته است و ۷ نفر نیز جان باختند.

واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در پیچ واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد  به سمت کتابخانه چپ کرد.

عکس هوایی از محل واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات

واژگونی اتوبوس

 پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ١٢امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٧دستگاه آمبولانس و دودستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه تا کنون بیش از ٣٠ مصدوم داشته است.

هم اکنون علاوه بر تیم‌های امدادی بالگرد اورژانس در محل حادثه حضور دارند.

7 کشته و 27 مجروح در حادثه واژگونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس

رئیس مرکز اورژانس تهران گفته است: این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (سه شنبه) در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داده است.

واژگونی اتوبوس

 پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات گفت:  این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (سه شنبه) در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داده است.پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک بالگرد اورژانس، ۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: متاسفانه در این حادثه ۷ نفر جان باختند و  ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

واژگونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس

محمدکرم دُرآبادی مدیر مرکز روابط عمومی اورژانس تهران گفت: این دانشجو حدود 30 ساله در بیمارستان شریعتی بستری بود.
به گفته وی در این حادثه 27 دانشجو مصدوم شدند که 24 نفر آنان به مراکز درمانی انتقال یافته اند.
این حادثه امروز در محوطه داخلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات رخ داد.
برخی منابع پیشتر سکته قلبی راننده اتوبوس را عامل رخداد این حادثه اعلام کرده بودند که مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران این موضوع را تایید نکرد و گفت: سکته قلبی راننده اتوبوس هنوز مورد تایید ما نیست و علت مرگ وی که در حادثه جان خود را از دست داده در دست بررسی قراردارد.