۰ نفر

گریه سلنا گومز به خاطر قضاوت درمورد افزایش وزنش! + عکس

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 702686
گریه سلنا گومز به خاطر قضاوت درمورد افزایش وزنش! + عکس

دلیل افزایش وزن سلنا گومز مشخص شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  سلنا گومز در لایو اینستاگرامی با اشک و ناراحتی درباره دلیل افزایش وزنش گفت: «وقتی داروهایم را مصرف می‌کنم، بدنم آب میان بافتی زیادی را حفظ می‌کند و این خیلی نرمال است. وقتی هم مصرف داروها را قطع کنم، وزنم کاهش خواهد یافت. بله روزهایی هست که شاید نسبت به خودم احساس بدی داشته باشم، اما من سلامتی‌ام را ترجیح می دهم.

باید از خودم مراقبت کنم. این داروها هستند که به من کمک می کنند.  هدفم الهام بخشی و خودآگاهی به همه کسانی است که در شرایطی مشابه قرار دارند.

دلیل افزایش وزن سلنا گومز 

گریه سلنا گومز به خاطر قضاوت درمورد افزایش وزنش! + عکس

بیماری سلنا گومز چیست؟

سلنا گومز از سال ۲۰۱۳ با بیماری لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می‌کند. او به همین دلیل در سال ۲۰۱۳ تور آلبوم «رقص ستارگان» را لغو کرد و در سال ۲۰۱۵ به‌طور رسمی بیماری خود را تأیید کرد.  سلنا گومز در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷ خبر از عمل پیوند کلیه خود به دلیل عوارض ناشی از این بیماری و جهتِ بهبود سلامت عمومی‌اش داد. فرانسیا رائیسا بازیگر آمریکایی که از دوستان او به‌شمار می‌رود، کلیه خود را به سلنا اهدا کرد.

قد و وزن سلنا گومز

سلنا ماری گومز (Selena Marie Gomez) زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۱ خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده تلویزیونی اهل آمریکا است. قد سلنا گومز ۱۶۵ سانتی متر است و در گذشته ۵۹ کیلوگرم وزن داشت.

مادر سلنا گومز که فرزند خواندهٔ خانواده ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. سلنا گومز نژاد ایتالیایی و مکزیکی دارد.