۰ نفر

تینا آخوندتبار تغییر جنسیت داد؟ / این عکس همه چی را لو داد!

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۱۵
کد خبر: 700250
تینا آخوندتبار تغییر جنسیت داد؟ / این عکس همه چی را لو داد!

تینا آخوندتبار به خبرهای تغییر جنسیتش واکنش نشان داد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ تینا آخوندتبار، یکی از بازیگر های جذاب زن ایرانی بود که پس از مدت کوتاهی که به شهرت رسید از این حرفه کنار رفت و به طور حرفه ای ورزش بوکس را آغاز کرد.

تینا آخوندتبار تغییر جنسیت داد؟ 

در این سال ها استایل پسرانه و تراشیدن موهایش باعث شد تا شایعاتی درباره تغییر جنسیتش مطرح شود، او با انتشار عکس زیر که به تازگی در اینستاگرام منتشر کرده است به طور تلویحی شایعات خاتمه بخشید. در این عکس احساسات زنانه او به خوبی نمایان است.

تینا آخوندتبار تغییر جنسیت داد؟ / این عکس همه چی را لو داد!

تینا آخوندتبار زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶ است. تینا آخوند تبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید.

بوکس ورزش مردانه نیست

تینا آخوندتبار درباره علاقه اش به ورزش بوکس گفته است: بوکس آرامم می کند.عاشقش هستم در این ورزش خودم را تخلیه می کنم.نمی دانم چرا اینجا همه فکر می کنند که بوکس یک ورزش مردانه است اما من بوکس را دوست داریم. بیایید دیگر این ورزش را جنسیتی نکنیم. من اینجا هستم و شاید به خاطر من یک دختر نوجوان به بوکس بیاید رشد کند و در سال های بعد برای ایران افتخار بیاورد.

او گفته است: خب این برای خیلی ها سوال است که من ورزشکار هستم یا بازیگر،باید بگویم هر جفتش.بازیگری که شغل من است اما ورزش حالم را خوب می کند.ورزش می کنم تا با اعتماد به نفس بیشتری جلوی دوربین بروم.تا شخصیت یک قهرمان در فیلم را به خوبی بازی کنم.من تمام تلاشم این است؛استفاده از ورزش برای اینکه در سینما حرفی برای گفتن داشته باشم.