۰ نفر

رضا رویگری درگذشت؟ / پایان زندگی هنرمند محبوب در پاییز ۱۴۰۱؟!

۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۱۰
کد خبر: 687083
رضا رویگری درگذشت؟ / پایان زندگی هنرمند محبوب در پاییز ۱۴۰۱؟!

لحظاتی پیش خبر فوت رضا رویگری در فضای مجازی پخش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، خبر فوت رضا رویگری از دقایقی پیش در تلگرام منتشر شد. اما این هنرمند این خبر را تکذیب و اعلام  کرد که حالش خوب است. متاسفانه این برای دومین بار طی امسال است که خبر کذب درگذشت رضا رویگری منتشر می شود.

رضا رویگری زاده ۲۶ دی ۱۳۲۵ شمیران تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. رضا رویگری خواننده سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) دراول انقلاب می‌باشد. او همچنین به عنوان خواننده، آلبوم کازابلانکا را در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد.

او طی چندسال گذشته پس از سکته مغزی خانه نشین شده است و درباره اوضاع بدش گفته است: هیچکس در این روزها حالی از من نپرسیده است، انگار نه انگار اصلا من وجود دارم و هنوز نفس می‌کشم. تا وقتی که می‌توانستم کار کنم از من کار کشیدند و حالا که به سختی راه رسیده‌ام گوشه خانه افتاده‌ام و کسی خبری از من نمی‌گیرد. این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملک و مردم خوبم زحمت کشیدم اما در آخر این وضعیت من است. کارهای خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه‌هایی که من کار کردم را ندارند.

رضا رویگری

بیماری رضا رویگری

رضا رویگری سال ۱۳۹۵ دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را خانه نشین کرد. بیماری رضا رویگری از زبان خودش: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون، سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.

ازدواج اول رضا رویگری

رضا رویگری اولین بار با خانم فرشته میر هاشمی که فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود ازدواج کرد.  حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال ۱۳۵۳ بود اما این رابطه بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد.

دلیل مرگ رضا رویگری

فرزند رضا رویگری

رضا رویگری درباره پسرش گفته است: پسرم در سن جوانی برای فراگیری موسیقی به هند رفت و همانجا با همسرش که ایرانی هست، آشنا شد و نوه من هم هند به دنیا آمد. خیلی ارتباط نزدیکی با هم نداشتیم. مدتی است به ایران بازگشته و دورادور در ارتباطیم. اینکه شکرآب باشد و این حرف ها نیست!

ازدواج دوم رضا رویگری

رضا رویگری برای بار دوم در فروردین سال ۹۲ زمانی که ۶۷ سال داشت با دختری ۲۴ ساله به نام تارا کریمی ازدواج کرد. اختلاف سنی آن ها چیزی حدود ۴۳ سال بود. ۸ ماه پس از این ازدواج رضا رویگری دچار سکته مغزی شد.

خاکسپاری رضا رویگری