۰ نفر

واکنش جالب جورجینا به نیمکت نشینی رونالدو + عکس

۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبر: 686798
واکنش جالب جورجینا به نیمکت نشینی رونالدو + عکس

عکسی از واکنش جورجینا نامزد رونالدو به نیمکت نشینی ستاره تیم ملی پرتغال.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ جورجینا در واکنش به به نیمکت نشینی رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، نوشت: این پیروزی را به پرتغال تبریک می‌گویم.  در حالی ۱۱ بازیکن در میدان سرود ملی را می‌خوانند همه دوربین‌ها تو را نشان می‌داد.

تاسف آور است که نتوانستیم ۹۰ دقیقه از حضور تو در میدان لذت ببریم. در طول جریان بازی هواداران نام تو را فریاد زدند و خواستار حضورت در میدان شدند. امیدوارم که تو و دوست عزیزت فرناندو همچنان دست در دست هم باشید و بار دیگر شادی را برای ما به ارمغان آورید.

واکنش جالب جورجینا به نیمکت نشینی رونالدو

واکنش جالب جورجینا به نیمکت نشینی رونالدو

۷۰ درصد مردم پرتغال در یک نظرسنجی به نیمکت‌ نشینی رونالدو  رای دادند که همین اتفاق هم رخ داد.

کریستیانو رونالدو که پس از سال‌ها از ابتدا روی نیمکت قرار گرفته بود در دقیقه ۷۳ این دیدار در شرایطی وارد زمین شد که از سوی تماشاگران به شدت مورد تشویق قرار گرفت. او زمانی به زمین آمد که پرتغال پنج گل به ثمر رسانده بود و راموس با زدن سه گل جای خالی اش را به خوبی پر کرده بود. رونالدو در دقیقه ۸۴ یک گل به ثمر رساند که در موقعیت آفساید به دست آمد.

آشنایی عجیب جورجینا و رونالدو

جورجینا و رونالدو از سال ۲۰۱۶ با همدیگر آشنا شده‌اند. نامزد رونالدو در این باره می گوید: اولین باری که رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند «گوچی» در اسپانیا بود؛ در آن مغازه من کار می‌کردم. چند روز بعد از آن دیدار، این بار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره همدیگر را ملاقات کردیم. این بار توانستیم خیلی راحت‌تر با هم صحبت کنیم، چون من دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌هایمان خیلی خوب پیش رفت. همه چیز بین من و رونالدو خیلی سریع رخ داد؛ چیزی شبیه به عشق در همان نگاه اول.