۰ نفر

چرا شهاب حسینی با زهرا امیرابراهیمی همبازی نشد؟ / حمله تند حسینی به فیلم عنکبوت مقدس

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۳
کد خبر: 640455
چرا شهاب حسینی با زهرا امیرابراهیمی همبازی نشد؟ / حمله تند حسینی به فیلم عنکبوت مقدس

شهاب حسینی با انتشار استوری ای انتقاد خود را از فیلم عنکبوت مقدس اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شهاب حسینی با انتشار پستی کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم کن را به زهرا امیرابراهیمی تبریک گفت و از رد پیشنهاد حضور در فیلم "عنکبوت مقدس" خبر داد.

این بازیگر در صفحه رسمی فعالیت‌های خود در اینستاگرام نوشت: "سرکار خانم امیر ابراهیمی

لبخند مهربان خداوند به پاداش صبرتان در سختی‌های زندگی و امید و سعی‌تان ،

گوارای وجودتان باد. 

تبریک صمیمانه بنده را از اعماق قلب، بابت انتخاب شدنتان، در جشنواره فیلم کن را پذیرا باشید. 

برایتان ادامه‌ای پر از تعالی و نور آرزومندم."

او در ادامه واکنش‌هایی از سوی هوادارانش دریافت کرد که در پاسخ به این واکنش‌ها نوشت: "لازم به ذکر است که پیام تبریک بنده مختص به شخص خانم امیر ابراهیمی  بوده و به عنوان دارنده این عنوان، این تبریک را به ایشان، وظیفه خود می‌دانم.

لذا هیچ نظری و تاییدی نسبت به فیلم، کارگردان و سایر موارد آن ندارم به همان دلیلی که کارگردان فیلم، زمانی که برای فیلم مست عشق در ترکیه بودم ضمن ملاقاتی بازی در این فیلم٫ به بنده پیشنهاد دادند که به دلیل عدم علاقه به موضوع و نگاه کارگردان ، پیشنهاد ایشان را نپذیرفتم .

با احترام"

حمله تند حسینی به فیلم عنکبوت مقدس

مدتی از انتشار این پست نگذشته بود که شهاب حسینی با انتشار استوری که به نظر می رسد اشاره به ماجرای فیلم عنکبوت مقدس دارد منتشر کرده در متن این استوری حدیثی از امام رضا (ع) آمده است: به معنای  وَ لَا یَشْغَلُوا أَنْفُسَهُمْ بِتَمْزِیقِ بَعْضِهِمْ بَعْضا: من نفرین می‌کنم به کسی که آبروی شیعیان را بریزد.

چرا شهاب حسینی با زهرا امیرابراهیمی همبازی نشد؟ / حمله تند حسینی به فیلم عنکبوت مقدس

داستان فیلم عنکبوت مقدس

فیلم «عنکبوت مقدس» راوی داستان واقعی از قاتل مشهور «سعید حناچی» می باشد که سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰ توانست بیرحمانه ۱۶ زن کارگر جنسی را به قتل برساند.

در نهایت پلیس از طریق زنی بنام مژگان که توانسته بود از دست حناچی فرار کند موفق به دستگیری این قاتل شد و حناچی علاوه بر قتل با اتهامات دیگری چون جعل کارت بسیج ، جعل کارت امر به معروف و نهی از منکر و ارتکاب ۱۳ مورد زنای محصنه به اعدام محکوم و در سحرگاه ۲۸ فروردین ۱۳۸۰ اعدام شد.

این فیلم در جشنواره کن ۲۰۲۲ فرانسه برای رقابت جایزه نخل طلایی انتخاب شد اما این عنوان به این فیلم نرسید ولی زهرا امیرابراهیمی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره شد تا تنها زن ایرانی باشد که دارنده نخل بازیگری جشنواره کن است.

او بعد از دریافت این جایزه با چشمانی اشک بار با اشاره به حوادث متروپل آبادان و ایران با گریه گفت؛ دل من با آبادانه ، دل من با مردان و زنان ایرانه …