۰ نفر

واکنش تند رضا رویگری به اعتراض ها علیه همسرش

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۱۴
کد خبر: 636422

واکنش تند رضا رویگری به اعتراض ها علیه همسرش

رویگری می‌گوید: سرک کشیدن در زندگی دیگران اصلاً کار درستی نیست. من به طور معمول به همین روال حاشیه دارم دست‌کم به آن اضافه نکنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، رضا رویگری، بازیگر سینما و خواننده سرود خاطره‌انگیز «الله الله» دو هفته پیش در پی یک دوره بیماری به آسایشگاه کهریزک منتقل شد و چند روزی است که با تهیه منزل مسکونی توسط برخی چهره‌ها و سازمان‌ها از این آسایشگاه مرخص شده است.

مصاحبه او با  را در ادامه می‌خوانید:

وضع جسمی‌تان این روزها چگونه است؟

به لحاظ جسمی در وضع بهتری قرار دارم. فیزیوتراپم قول داده که طی یک ماه پیش رو مرا راه بیندازد.

از بازی در فیلم شادروان چقدر راضی بودید؟ با توجه به اینکه نقش کوتاهی در این فیلم داشتید، از نقش آفرینی در این فیلم رضایت خاطر دارید؟ بازی در این فیلم انتخاب خودتان بود یا به شما پیشنهاد شد و شما آن را پذیرفتید؟

یک کارهایی را آدم ناچار است انجام دهد، وگرنه نقش کوتاه را تا بازیگر بخواهد بازی کند و دریابد تمام شده. به عنوان بازیگر تا بیایید کاراکتر را پیدا کنید به پایان رسیده است. نه پولش پول است و نه نقشش دیده می‌شود.

خودتان فیلم شادوران را دیده‌اید؟

واقعیتش من به طور کامل فیلم «شادروان» را ندیده‌ام اما باید بگویم که از اطرافیان و دوستانم شنیده‌ام که فیلم خوبی از آب در آمده است.

پایتان که از قبل قدری مشکل داشت در چه وضعی است؟

وضع پایم هم خدا را شکر بهتر شده. اما به گمانم تا یک ماه دیگر بتوانم قدری راه بروم.

اگر باز هم به شما کار کوتاه پیشنهاد شود قبول خواهید کرد؟

بستگی به خیلی چیزها دارد. به گمانم بخش کوتاه و بلند وجود ندارد اما هنرپیشه بزرگ و کوچک داریم که نقش کوتاه و بلند را می‌پذیرد یا نمی‌پذیرد. اگر کار کوتاهی به من پیشنهاد شود، انجام خواهم داد به شرط اینکه کل کار دلخواهم باشد. در مجموع نقشی که می‌خواهم بازی کنم باید قابل ارائه باشد.

از نظر شما چنین نقشی باید چه ویژگی یا ویژگی‌هایی داشته باشد؟ منظورتان از قابل ارائه بودن در وهله اول چیست؟

باید دیالوگ‌های خوبی داشته باشد.

درخواستی از مردم و طرفدارانتان دارید؟

مردم که محبتشان را به انحای مختلف به من ثابت کرده‌اند.

در حال حاضر پرستار دارید؟

بله، از کهریزک هم یک هفته‌ای است که مرخص شده‌ام.

وضع روحی و در مجموع روحیاتتان چگونه است؟

از نظر روحی در مجموع فراهم نیستم. بعضی‌ها بی انصافی می‌کنند و بدون اینکه بدانند که کی به کی است و زندگی من چگونه است من و همسرم را قضاوت می‌کنند.

برای آنهایی که حاشیه سازی می‌کنند چه پیامی دارید؟

این کار درست نیست. تارا (تارا کریمی همسر رضا رویگری) دست‌کم ۱۰ سال کنارم بوده و با من زندگی کرده. او به نوبه خود زحمتش را برای من کشیده. خواهشم از برخی‌ها این است که قضاوت نادرست و دخالت نکنند. سرک کشیدن در زندگی دیگران اصلاً کار درستی نیست. من به طور معمول به همین روال حاشیه دارم دست‌کم به آن اضافه نکنند. طی این مدت کوتاه حاشیه‌سازی‌های زیادی علیه من و همسرم شد که واقعاً مرا ناراحت و اندوهگین کرد.

پیامتان به طرفدارانتان چیست؟

تشکر می‌کنم و از آنها بابت همه همدردی‌ها و همراهی‌ها و مساعدتشان سپاسگزارم. باور کنید اگر مجالی داشتم دوست داشتم نکته‌ها و سخنان ناگفته زیادی را بگویم که برخی‌شان اصلاً به صلاح نیست که عنوان شود. از گفتن آنها چشم‌پوشی می‌کنم و سعی می‌کنم همه‌شان را ببخشیم.