۰ نفر

عکس دوران طلایی رضا رویگری

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷
کد خبر: 632549
عکس دوران طلایی رضا رویگری

این روزها گرچه رضا رویگری گرفتار بیماریست اما دوران اوج این بازیگر را با نقش آفرینی در نقش کیان ایرانی را کسی فراموش نخواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، هفته گذشته بود که رضا رویگری اعلام کرد: همسرش به  مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده  و متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رویگری 76ساله خواننده سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اوایل انقلاب است. مختارنامه از جمله آثار این بازیگر ارزشمند است.  او در ویدئوی ناراحت‌کننده‌ای که در فضای مجازی دست به دست می‌شود از طرفداران خود درخواست کمک دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد رضا رویگری چون در مضیقه مالی بوده و همسرش توانایی جابه‌جایی و نگهداری او را نداشته به‌تازگی در بخش شکوفه آسایشگاه سالمندان کهریزک بستری شده است، از طرفی به‌درخواست خانواده‌اش گوشی او گرفته شده است.

این روزها گرچه رضا رویگری گرفتار بیماریست اما دوران اوج این بازیگر را با نقش آفرینی در نقش کیان ایرانی را کسی فراموش نخواهد کرد.

عکس دوران طلایی رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر نقش کیان سریال مختار در برنامه دورهمی و در گفتگویی با مهران مدیری به سؤال او درباره طلایی ترین دوره کاری خود اینگونه پاسخ داد:

قبل از مریضی و بعد از مختار، خیلی رو دور بودم و کارهای زیادی بهم پیشنهاد می شد ولی با این مریضی خدا گفت فکر نکن خبریه، خودم دادم و خودمم اگه بخوام می گیرم.

عکس دوران طلایی رضا رویگری