۰ نفر

دفاع تمام قد مهناز افشار از همسر رضا رویگری + عکس

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۴۵
کد خبر: 631545
دفاع تمام قد مهناز افشار از همسر رضا رویگری + عکس

مهناز افشار با انتشار توییتی به ماجرای سپردن رضا رویگری به خانه سالمندان واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهناز افشار در جدیدترین توییت خود با دفاع از همسر رضا رویگری نوشت:   دیدن وضعیت آقای رضا رویگری بسیار دردناک بود ولی این دلیل نمیشه همسر ایشون رو قضاوت کنیم و اون رو مقصر بدونیم و به خودمون اجازه بدیم وقتی اطلاعات دقیق و حتی درست نداریم سریع حکم صادر کنیم چه خوب میشه اول مواضب اعمال خودمون باشیم و حتی از سر دلسوزی برای یکی دیگری را تخریب نکنیم. حتی اگر هم تقصیری باشه ما نمیتونیم حکم صادر کنیم ما خدا نیستیم و بهترین کار کمک کردن میتونه باشه کاری که آقای پرستویی و تعدادی انسان خوب و خیر کردند.

 

دفاع تمام قد مهناز افشار از همسر رضا رویگری + عکس

 ماجرای رضا رویگری چه بود؟

دو روز پیش بود که رضا رویگری با انتشار ویدیوی اعلام کرد که همسرش به  مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده  و متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رویگری که با شماره تماس یکی از حاضران در آسایشگاه با ما گفتگو می‌کرد ،بیان کرد :از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه اش را از دست داده.

بعداز ویدئوی تکان‌دهنده و پیگیریِ نماینده وزیر ارشاد، برخی از چهره‌های شناخته شده با رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه کهریزک دیدار کردند. 

در این ویدئو علیرام نورایی و حضورِ اینترنتی پرویز پرستویی و شهربانو منصوریان و چندی دیگر دیده می‌شوند. 

در این ویدئو پرویز پرستویی از این اتفاق ناگوار می‌گوید و چهره‌ها به خانه‌دار شدنِ او اشاره می‌کنند که قرار است به زودی در آپارتمان خودش مستقر شود و پرستاری تمام‌وقت از او مراقبت کند.