۰ نفر

تست شخصیت؛ چرا از دوباره عاشق شدن می ترسیم؟!

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبر: 699425
تست شخصیت؛ چرا از دوباره عاشق شدن می ترسیم؟!

در تست شخصیت امروز علت ترس از عشق در افراد مختلف به چالش کشیده می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز سعی شده است علت شکست های عشقی در افراد مختلف بررسی شود. فیلوفوبیا یا ترس از عشق ممکن است برقراری روابط معنادار را برای فرد مشکل کند. جدایی دردناک، طلاق، رهاشدن یا طردشدن در دوران کودکی یا بزرگ‌سالی ممکن است باعث شود که برای همیشه از عاشق‌شدن بترسید.

تست شخصیت پیرمرد و پرنده ها قو

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. افراد مبتلا به فیلوفوبیا از عشق می‌ترسند. این ترس و واهمه چنان شدید است که ایجاد و حفظ روابط عاشقانه را دشوار و گاهی غیرممکن می‌کند. واژه «فیلو» کلمه‌ای یونانی به‌معنی دوست‌داشتن یا معشوق است و «فوبیا» در زبانی یونانی برای بیان ترس به‌ کار می‌رود. بسیاری از مردم در مقطعی از زندگی ترس جزئی از عاشق‌شدن را تجربه می‌کنند، اما فیلوفوبیا شدیدتر است و باعث ایجاد حس انزوا و محبوب‌نبودن در افراد می‌شود. فرد درگیر این اختلال، از قرارگرفتن در موقعیت عاشق‌شدن یا نزدیک‌شدن به دیگران می‌ترسد و هنگام برخوردهای عاشقانه نمی‌تواند عکس‌العمل خوبی نشان بدهد.

حالا بگو در اولین نگاه چه دیدی؟


این چالش بزرگ ترین نگرانی های شما در زندگی را پیشگویی می کند!

بگو در تصویر کدام حیوان را دیدی تا بگم چقدر از عاشق شدن می ترسی!

یک چهره را انتخاب کن تا بگم چقدر متواضع هستی!

نامزدتو اینجوری امتحان کن تا بگم اولویت او عشق است یا ثروت؟


تست شخصیت پیرمرد قوها

 

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت پیرمرد و پرنده های قو

۱. مردی با ریش بلند:

تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر پیرمردی با ریش بلند در تصویر میبینی نشان میدهد شما به خاطر تجربیات تلخ گذشته شکست های عاطفی در گذشته خود از دوباره عاشق شدن می ترسید.

۲. دو پرنده سفید:

اگر دو پرنده سفید را دیدید نشان می دهد شما بسیار ایده آل گرا هستید و به دنبال کامل ترین فرد هستید شما همیشه به دنبال رویاهایتان هستید ولی باید بدانید هیچ آدم کاملی در دنیای واقعی نیست پس باید اهدافتان در دنیای واقعی دنبال کنید.

۳. کوه ها:

تفسیر پاسخ شما به تست شخصیت امروز شما این است که اگر کوه ها را دیدید نشان می دهد شما وقتی وارد یک رابطه عاطفی می شوید اگر خطایی از عشقتان سر بزند نمی توانید از گناه و خطای او بگذرید. و همین عامل شما به عشق های نافرجام دچار می کند.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین