۰ نفر

تست شخصیت؛ از چی بیشتر می ترسی؟ جوابش اینجاست

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبر: 699004
تست شخصیت؛ از چی بیشتر می ترسی؟ جوابش اینجاست

تست شخصیت امروز به شما می گوید ترس های پنهانی در ذهن شما چیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز به ترس های پنهانی ذهنتان که همیشه با شما همراه است پرداخته می شود . در واقع فوبیا به واکنش و یا ترس بیش از حد و غیر منطقی گفته می شود. اگر دچار فوبیا هستید ، هنگام رو به رویی با منبع ترس خود دچار احساسات وحشت بیش از اندازه می شوید. ترس اشخاص می تواند از مکان، موقعیت و یا اشیاء خاصی باشد. بر خلاف اختلالات استرس و اضطراب ،‌ فوبیاها حتما با یک منبع خاصی در ارتباط هستند.

تست شخصیت سیب و پروانه

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. یکی از عوامل ابتلا به فوبیاها ، ژنتیک افراد و محیط اطرافشان است. کودکانی که یکی از افراد نزدیکشان به فوبیا و یا اختلالات اضطرابی مبتلا شدند ، نسبت به بقیه کودکان بیشتر در معرض خطر ابتلا به فوبیا هستند. همچنین رویداد های ناراحت کننده مانند غرق شدن می تواند ، فوبیا را همراه خود داشته باشند. قرار گرفتن در فضاهای محدود ، ارتفاعات شدید و یا نیش حشرات نیز از مواردی هستند که بیشترین میزان ابتلا به فوبیا را تشکیل می دهند.

حالا بگویید در تصویر چه دیدید؟


 بگو در اولین نگاه چه چیزی در تصویر را دیدی تا بگم چقدر در زندگی سختی کشیده ای!

تست شخصیت ترس های پنهانی

 

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت سیب و پروانه

۱. چاقو:

تحلیل پاسخ تست شخصیت امروز شما این است که اگر چاقو را دیدید نشان میدهد بزگترین ترسی که در ضمیر ناخودآگاه شما جا خوش کرده است ترس از بیمار شدن مخصوصا بیماری های لاعلاج است. و یاحتی شما همیشه از این می ترسید که عزیزترین آدم ها در زندگی شما هم دچار بیماری شوند .

۲. کرم شب تاب:

 تفسیر پاسخ شما به تست شخصیت امروز جالب است اگر در نگاه اول کرم شب تاب را دیدید نشان میدهد شما در ناخودآگاه ذهنتان از ارواح و مسائل ماورالطبیعه می ترسید و همیشه از شنیدن این مسائل ترس همه وجودتان را می گیرد و  کلافه میشوید.

۳. پروانه:

اگر پروانه را دیدید نشان میدهد شما یک فرد عاشق پیشه و اهل خانواده هستید و بزرگترین ترس شما خیانت شریک عاطفیتان و عشقتان در زندگی هست. در عاشقانه ترین لحظات زندگیتان همیشه این ترس را باخود به همراه دارید.

۴. سیب:

 

اما اگر در اولین نگاه سیب را دیدید نشان میدهد شما همیشه از این می ترسید که به سختی و با بیماری بمرید. چگونه مردن همیشه برای شما سوال است مخصوصا اگر با یک بیماری سخت بخواهید این زندگی را ترک کنید فکر شما را به خود مشغول کرده است.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین