۰ نفر

تست شخصیت؛ بگو کدوم دکمه جذاب تر است تا بگم چقدر اهل ریسکی!

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲
کد خبر: 697097
تست شخصیت؛ بگو کدوم دکمه جذاب تر است تا بگم چقدر اهل ریسکی!

در تست شخصیت امروز یکی از دکمه ها را انتخاب کنید تا ببینید که آیا شما فردی محتاط هستید یا ریسک پذیر.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تست شخصیت امروز سعی کرده ریسک پذیری افراد را بررسی کنید. احتیاط بیش از حد و انتظار برای آن لحظه “کامل” شما را به جایی نمی‌رساند. هرچند صبر یک فضیلت است، اما خواهید فهمید که رویاهای‌تان به سادگی برآورده نخواهند شد. زندگی یک بازی است برای برنده شدن، لازم است بدانید که باید بازی کنید. باید از ویژگی های آدم های ریسک پذیر برخوردار باشید.

تست شخصیت دکمه های رنگی

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. حتما شنیده‌اید که رشد خارج از محدوده راحتی اتفاق می‌افتد. چالش‌ها و مشکلات بدون شک یک مبارزه هستند. اما باید هم همینطور باشند.

شمشیر را نمی‌توان بدون ضربه چکش آهنگر به دست آورد. انتظار اینکه زندگی آسان خواهد بود فقط منجر به ناامیدی بی پایان می‌شود.

هرچند دوری از ریسک می‌تواند تا حدی آرامش بخش باشد، اما برای شما اشتباه است، زیرا احساس می‌کنید نوعی ذخیره انرژی در شما وجود دارد که از آن استفاده نمی‌کنید.

حالا بگویید به نظر شما کدامیک از دکمه های زیر جذاب تر است؟


تست شخصیت شناسی؛ این چالش بزرگ ترین نگرانی های شما در زندگی را پیشگویی می کند!

تست شخصیت ؛ بگو در تصویر کدام حیوان را دیدی تا بگم چقدر از عاشق شدن می ترسی!

تست شخصیت؛ یک چهره را انتخاب کن تا بگم چقدر متواضع هستی!

تست شخصیت؛ نامزدتو اینجوری امتحان کن تا بگم اولویت او عشق است یا ثروت؟


تست شخصیت دکمه های رنگی

 

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تست شخصیت دکمه های رنگی

دکمه قرمز

تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر دکمه رنگ قرمز را دوست داشتید، می خواهید همیشه مورد توجه باشید . همیشه در همه جمع ها و گروه ها همه به شما توجه کنند شما عاشق معروفیت هستید و بیشتر به سمت بازیگری و بلاگری می روید.

دکمه زرد

اگر دکمه زرد را انتخاب کنید، شما بسیار شخصیت مثبتی دارید اما واقع بین و منطقی هستید هرجا احتیاج باشد به درستی ریسک می کنید. احتیاط کردن بیش از حد و ترسیدن در در ذهن شما معنی ندارد.

دکمه صورتی

تفسیر باسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر دکمه صورتی را دوست داشتید،نشان می دهد حرف جامعه و مردم برای شما مهم نیست همونجور که دوست دارید زندگی میکنید. اساسا آدم قانونمداری نیستید. هرآنچه که صلاح ببینیدو راحت باشید انجام می دهید.

دکمه بنفش

و اگر دکمه بنفش را دوست داشتید، اعتماد به نفس دارید، فردی حساس  و دقیق هستید و برای اهداف خود مصمم هستید. شما بسیار منظم و دقیق هستید. برنامه ریزی و مدیریت شما زبانزد است.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین