۰ نفر

تست شخصیت؛ در ۳۰ثانیه بگو کدام مادر، فرزند واقعی خودش را در آغوش گرفته؟ تا بگم چقد از خود گذشتگی داری؟

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبر: 695909
تست شخصیت؛ در ۳۰ثانیه بگو کدام مادر، فرزند واقعی خودش را در آغوش گرفته؟ تا بگم چقد از خود گذشتگی داری؟

در تست شخصیت شناسی امروز بگویید کدام مادر، فرزند واقعی خود را در آغوش گرفته تا میزان از خودگذشتگی خود را بسنجید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در تست شخصیت امروز دوستی یه رفاقت سوژه مطلب ما شده است. پیدا کردن دوست در شبکه های اجتماعی خیلی آسان است، اما دوستی معنادار خیلی سخت پیدا می شود. یکی از تناقضات عصر دیجیتالی ما این است که انگار داریم از هم جدا می شویم. یکی از بهترین راه های پیدا کردن دوستان خوب پیروی از قوانین ” دوست خوب بودن ” است. دوستی های حیات بخش برای سلامت ما به عنوان انسان ضروری هستند.

تست شخصیت مادر و کودک

تست شخصیت امروز را از دست ندهید. یک دوست خوب در برنامه اش دوستی را در اولویت قرار می دهد. دوستی معنادار و پایدار یک محصول فرعی نیست، بلکه با گذاشتن وقت و انرژی، به صورت آگاهانه و عمدی و از ته قلب ایجاد می شود. بنابراین نقطه ی شروع یک دوستی پایدار مستلزم صرف وقت برای آن رابطه است. یکی از چیزهایی که پیوند دوستی را ضعیف می کند این است که افراد به خوبی برای بودن با دوستانشان وقت نمی گذارند. اگر شما عمدا برای دیدن آن ها وقت نگذارید روابط دوستی کم کم سست می شوند و بعد از مدتی دوستی از بین خواهد رفت .

حالا بگویید در تصویر کدام مادر و فرزند همدیگر را در آغوش گرفته اند تا بگویم چقدر رفاقت برایت مهم است؟


در ۳۰ثانیه بگو چه در تصویر دیدی، تا بگم چقدر برای اطرافیانتان بگم چقدر محبوبی!

 شما چقدر آدم باحال و با مزه هستید؟ چالش امروز پاسخ شما را می دهد

  فرزند شما چقدر مسئولیت پذیر است؟ با این چالش به پاسخ خود می رسید

شما چقدر اهل خودنمایی هستید؟ این چالش رازهای پنهان روحتان را فاش می کند!


تست شخصیت مادر و کودک

 

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت مادر و کودک

مادر و کودک شماره ۱

تفسیر پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر شماره ۱ را انتخاب کنید، به این معنی است که وقتی دوستان زیادی پیدا می‌کنید، به آنها احساس ارزشمندی می‌دهید، دوست دارید وقتی تصمیم بزرگی می گیرید، تنها باشید و ترجیح می‌دهید تنها بنشینید و عمیقاً درباره آن فکر کنید. و گاهی اوقات شما برای دیگران بیشتر از خودتان وقت و انرژی می گذارید شما یک رفیق واقعی هستید.

مادر و کودک شماره ۲

تحلیل جواب شما به تست شخصیت امروز این است که اگر تصویرشماره ۲ را انتخاب کرده باشید به این معنی است که ، وقتی دوستان شما مشکلات خود را با شما در میان می گذارند، با دقت به آنها گوش می دهید، برای تسکین و آرامش از آنها حمایت می کنید و وقتی کسی شما را ناراحت می کند به راحتی او را می بخشید، اما در عشق گاهی خیلی عجول هستید و آسیب می بینید چون زود اعتماد می کنید.

مادر و کودک شماره ۳

اگر تصویر شماره ۳ را انتخاب کرده باشید نشان می دهد ، شما فردی جذاب هستید، مردم از صحبت کردن با شما لذت می برند، در زندگی ارزش زیادی برای دوستی  ورفاقت قائل هستید و وقتی قهر می کنید به راحتی برای آشتی کردن قدم بر میدارید.

ترجمه و تدوین: اقتصاد آنلاین